اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز نام نویسی دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته پیام نور



 

 

آغاز نام نویسی دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته پیام نور

 

نام نویسی دوره های جدید کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز آغاز شد .

مدیر مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر افزود: نام نویسی داوطلبان در این دوره ها تا 11 آبان ادامه دارد و داوطلبان باید برای نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند .

محمدهادی امین ناجی گفت: ظرفیت لازم برای پذیرش همه داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه فراهم است و داوطلبان فقط باید با توجه به رشته محل انتخابی خود ، حد نصاب لازم را کسب کنند .

وی افزود: برای داوطلبان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر نیز امکان انتخاب10 رشته در زمان نام نویسی فراهم شده است .

مدیر مرکز آزمون دانشگاه پیام نور گفت:در دوره جدید 14 رشته به رشته های دوره کارشناسی ارشد فراگیر اضافه شده است و در90 رشته و 789 رشته محل دانشجو می پذیریم .

امین ناجی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دوره جدید فراگیر ، 11 هزار و 260 نفر است و آزمون این دوره 23 دی برگزار می شود.

وی گفت: هزینه نام نویسی در دوره های جدید فراگیر 65 هزار و 850 تومان است .

زمان نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوره کارشناسی نیز از 24 مهر تا اول آبان اعلام شده بود که تا سوم آبان تمدید شد.../عصرایران


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از نیمه دوم آذرماه آغاز می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از نیمه دوم آذرماه آغاز می شود.

صمد حمزه ئی با اشاره به زمان ثبت نام نوبت شانزدهم دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام نوبت شانزدهم دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از نیمه دوم آذرماه آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان درخصوص زمان آزمون این دوره افزود: آزمون نوبت شانزدهم در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بیش از 30 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد دایر می باشد که داوطلبین محترم می توانند در هر یک از این رشته محل ها ثبت نام نمایند.

 

اخبار دانشگاه - خبرآنلاین