اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز مهلت تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون دستیاری پزشکی

 
اخبار دانشگاه - آغاز مهلت تکمیل مدارک داوطلبان آزمون دستیاری

چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در 11 اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود و بیش از 15 هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

نتایج بررسی مدارک اولیه شرکت کنندگان در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است و داوطلبان آزمون باید از 16 فروردین نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رهگیری نتایج بررسی مدارک اولیه ثبت نام در آزمون چهل و یکم دستیاری پزشکی را از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir مشاهده کنند.

کلیه شرکت کنندگان در این آزمون که دارای نقص مدارک ارسالی هستند می توانند از تاریخ 16 فروردین 93 حداکثر تا ساعت 23 روز 25 فروردین از طریق همان سایت اینترنتی نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

چهل و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در 11 اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود و بیش از 15 هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.
اخبار دانشگاه -  مهر


ویدیو مرتبط :
شبهات آزمون دستیاری 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین مهلت تکمیل مدارک آزمون دستیاری دندانپزشکی/زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی



اخبار ,اخبار دانشگاه , آزمون دستیاری دندانپزشکی

 

اخبار دانشگاه  -مرکز سنجش اعلام کرد:

آخرین مهلت تکمیل مدارک آزمون دستیاری دندانپزشکی/ برگزاری آزمون در 5 تیر

بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی صبح روز پنجشنبه 5 تیرماه 93 برگزار می شود و داوطلبان تا دوشنبه 12 خردادماه فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، مهلت تکمیل مدارک کلیه داوطلبانی که در مرحله دوم رویت نتیجه بررسی مدارک، مدارک آنها ناقص اعلام شده از روز شنبه 10 خرداد آغاز شده و تا ساعت 24 روز دوشنبه 12 خرداد ادامه دارد و افراد مذکور می توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل مدارک در موعد مقرر، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نمی شود.

 

همچنین بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبانی که در مرحله اول ویرایش مدارک، نسبت به تکمیل مدارک بومی اقدام نکرده اند و برای آنها جمله "سهمیه آزاد – عدم تکمیل مدارک بومی" ثبت شده، به هیچ وجه در این مرحله مجاز به تکمیل مدارک بومی نبوده و در سهمیه آزاد قرار گرفته اند.

 

آزمون در 5 تیرماه 93 برگزار می شود و نتایج اولیه کلیه داوطلبان و اسامی واجدین شرایط پذیرش (احراز حداقل 50 درصد نمره آزمون یعنی کسب نمره 390 از 780) پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت مرکز اعلام خواهد شد.

 

کارنامه تمامی داوطلبان (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) از طریق سایت مرکز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل 50 درصد کل نمره آزمون مجاز به انتخاب رشـته می شوند، می توانند حداکثر 25 کدرشته/محل مورد علاقه خود را به ترتیب اولویـت مورد نظردر فرم انتخاب رشته/محلی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی همراه کارنامه به آن ها ارائه می شود، انتخاب کنند.

 

داوطلب می تواند یک رشته را در تمام دانشگاه ها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه، حداکثر تا 25 رشته/محل انتخاب کند. معیار پذیرش داوطلبان ابتدا نمره کسب شده و سپس اولویت رشته/محل انتخابی داوطلب خواهد بود. در صورتی که داوطلب رشته/محل را انتخاب نکند، واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

 

زمان بندی بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی

فعالیت تاریخ
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون (به صورت اینترنتی) از تاریخ 2 تیرماه 93
برگزاری آزمون 5 تیرماه
اعلام کلید اولیه سوالات 7 تیرماه
ارسال اینترنتی اعتراضات به سؤالات 7 تا 9 تیرماه
اعلام کلید نهائی 25 تیرماه
زمان انتخاب رشته/محل داوطلبان واجد شرایط 21 تا 25 تیرماه
اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان 26 مردادماه

اخبار دانشگاه - مهر