اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز مراسم تودیع و معارفه رئیس صدا و سیما


مراسم رسمی پایان ریاست عزت‌الله ضرغامی و آغاز دوران ریاست محمد سرافراز آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: مراسم تودیع عزت‌الله ضرغامی و معارفه محمدسرافراز روسای سابق و جدید سازمان صداوسیما دقایقی پیش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد.

 جمعی از مسئولین دولتی و نهادهای حکومتی از جمله آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، حجت‌الاسلام گلپایگانی، رئیس‌دفتر مقام معظم‌ رهبری، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و... در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند.

علاوه بر مقامات رسمی، جمعی از هنرمندان از جمله ابراهیم حاتمی‌کیا، کیانوش عیاری، سیروس مقدم، ضیاءالدین دری و... هم در این مراسم حاضرند.

اجرای این برنامه را نظام اسلامی مجری تلویزیون بر عهده دارد.

قرار است علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران و میهمان ویژه برنامه باشد.

سرافراز 2 روز قبل با حکم مقام معظم رهبری برای یک دوره 5 ساله به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد.

او پیش از این معاون برون‌مرزی صداوسیما بود و تاسیس شبکه‌های پرس،هیسپان و آی‌فیلم در کارنامه کاری اوست.پیش از او ضرغامی 10 سال این سمت را بر عهده داشت. ضرغامی امروز احتمالا آخرین باری است که به عنوان سخنران در این مکان حاضر می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت خنداب آبان94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان مراسم معارفه رئیس جدید صدا و سیما


مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صدا‌و‌سیما با اعطای حکم مقام معظم رهبری به عبدالعلی علی‌عسکری روز دوشنبه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: داود نعمتی انارکی، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما زمان برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صدا‌و‌سیما را روز دوشنبه (27 اردیبهشت ماه) ساعت 10 صبح اعلام کرد.

این مراسم با حضور اهالی رسانه همراه خواهد بود.

محمد سرافراز 18 ماه پس از اینکه سکان ریاست سازمان صداوسیما را بر عهده گرفت، استعفا کرد تا مقام معظم رهبری با پذیرش این استعفا، دکتر عبدالعلی علی‌عسکری را به سمت ریاست رسانه ملی منصوب کنند.

عبدالعلی علی‌عسکری در حالی به سمت ریاست سازمان صداوسیما منصوب شده است که در دوران ریاست سید عزت‌الله ضرغامی، معاونت توسعه و فناوری رسانه صداوسیما را عهده‌دار بود. او همانند ضرغامی در رشته فنی تحصیل کرده است.

محمد سرافراز هم پس از پذیرش استعفایش از ریاست سازمان صداوسیما، به‌ عضویت در شورای‌عالی فضای مجازی منصوب شد