اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز مذاکرات ایران و آژانس از امروز در وین


ایران و آژانس بین‌المللی انژری اتمی امروز با هدف آمادگی پیش از برگزاری نشست بغداد، در وین مذاکراتی را آغاز می کنند.

خبرگزاری فارس: ایران و آژانس بین‌المللی انژری اتمی امروز با هدف آمادگی پیش از برگزاری نشست بغداد، در وین مذاکراتی را آغاز می کنند.
 
 مذاکرات میان آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران به امید حصول پیشرفت پیش از نشست اصلی در بغداد، امروز در وین از سر گرفته می‌شود.

به عقیده دیپلمات‌های غربی و کارشناسان، نشست دو روزه‌ وین آزمونی برای درک نیات ایران در موضوع هسته‌ای محسوب می‌شود.

نشست بغداد 23 ماه مه جاری (3 خرداد) برگزار می‌شود.

گروه 1+5 در صدد است در نشست بغداد از ایران بخواهد تا غنی‌سازی اورانیوم تا غنای 20 درصد را متوقف کند.

 هدف ایران در مذاکرات بغداد این است که جامعه بین‌الملل حقوق فعالیت‌های هسته‌ای این کشور را بپذیرد و تحریم ها لغو شود و تهدیدات رژیم صهیونیستی به اقدام نظامی علیه ایران، متوقف شود و ایران همچنین می‌خواهد تضمین حاصل کند که غرب به دنبال تغییر نظام در ایران نیست.    


ویدیو مرتبط :
مذاکرات وین آغاز شد؛ توافق جامع هسته ای یا تمدید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز مذاکرات ایران و آژانس امروز در وین



آغاز مذاکرات ایران و آژانس امروز در وین

مذاکرات میان آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران به امید حصول پیشرفت پیش از نشست اصلی در بغداد، امروز در وین از سر گرفته می‌شود.

آفتاب: به عقیده دیپلمات‌های غربی و کارشناسان، نشست دو روزه‌ وین آزمونی برای درک نیات ایران در موضوع هسته‌ای محسوب می‌شود.

نشست بغداد 23 ماه مه جاری (3 خرداد) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،گروه 1+5 در صدد است در نشست بغداد از ایران بخواهد تا غنی‌سازی اورانیوم تا غنای 20 درصد را متوقف کند.

بر اساس این گزارش، هدف ایران در مذاکرات بغداد این است که جامعه بین‌الملل حقوق فعالیت‌های هسته‌ای این کشور را بپذیرد و تحریم ها لغو شود و تهدیدات رژیم صهیونیستی به اقدام نظامی علیه ایران، متوقف شود و ایران همچنین می‌خواهد تضمین حاصل کند که غرب به دنبال تغییر نظام در ایران نیست./آفتاب