اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز محدودیت‌ های تردد در پایتخت از فردا


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت تردد به صورت مقطعی همزمان با ورود هیئت‌های سران اجلاس بین‌المجالس اسلامی به پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت تردد به صورت مقطعی همزمان با ورود هیئت‌های سران اجلاس بین‌المجالس اسلامی به پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه برابر برنامه‌ریزی قبلی هیئت سران اجلاس بین‌المجالس اسلامی از روز یکشنبه 27 بهمن ماه وارد کشور می‌شوند، افزود: براین اساس در طول مسیرهای اسکورت در پایتخت از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد که محل ورود هیئت‌ها تا محل اقامت آنهاست به صورت مقطعی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: بر این اساس توقف وسایط نقلیه در اطراف مکان برگزاری اجلاس یعنی سالن اجلاس سران در خیابان ولنجک ممنوع است و ماموران پلیس در صورت مشاهده نسبت به انتقال خودروها اقدام می‌کنند.

وی افزود: هیئت‌های شرکت کننده در اجلاس طی روزهای 27 و 28 وارد شده و اجلاس نیز تا روز 30 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب در طول این مدت در بزرگراه‌های چمران، مدرس،‌ حکیم، شیخ فضل الله، همت و خیابان یمن در زمان عبور هیئت‌های شرکت کننده محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت با تاکید بر اینکه محدودیت دائمی برای این اجلاس نداریم از شهروندان خواست با توجه به برنامه فشرده سران شرکت کننده تا روز 30 بهمن ماه از ترددهای غیر ضروری در محدوده مرکزی شهر و اطراف محل برگزاری اجلاس خودداری کنند.

به گفته وی هیئت‌های حدود 50 کشور در این مراسم حضور خواهند داشت و در جریان سفر خود با سران قوا نیز ملاقات خواهند داشت.

سردار رحیمی در خاتمه با اشاره به آغاز خریدهای نوروزی گفت: درخواست می‌کنیم که شهروندان حتی الامکان از خودروهای عمومی برای خریدهای نوروزی استفاده کنند چرا که بار ترافیکی سنگینی را طی روزهای پنجشنبه و جمعه خصوصا در اطراف مراکز خرید داشتیم.


ویدیو مرتبط :
محدودیت تردد برای خودروهای با پلاک مناطق آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع کتابهای درسی از فردا پانزدهم شهریور در تهران آغاز می شود.



 

 

 

 

کتابهای درسی

 

سید احمد حسینی  با اعلام اینکه توزیع کتابهای درسی از یکم شهریور ماه در سایر استانها آغاز شده است، گفت: 135 میلیون جلد کتاب درسی در سراسر کشور در حال توزیع است که این فرایند از فردا در تهران آغاز می شود.

مدیرکل دفتر چاپ و توزیع کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان دقت داشته باشند که فروش لوازم التحریر و وسایل جانبی همراه با کتابهای درسی ممنوع است و اگر موردی در کتابفروشی ها و فروشگاهها مشاهده شد می توانند آن را با شماره تلفن 88827778 گزارش دهند.

حسینی ادامه داد: فروش تکی کتابهای درسی نیز از هفدهم مهرماه در سایر فروشگاههای کتابهای درسی امکان پذیر است...../تحلیل:عصرایران