اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش ویژه تابستانی سایپا



آغاز فروش ویژه تابستانی سایپا,پیش فروش خودرو تندر- 90,آغاز فروش محصولات خودرو سازی سایپا

آغاز فروش ویژه تابستانی سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش تابستانی محصولات گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.

محمد علی قادری در این خصوص افزود: به منظور رفاه هر چه بیشتر هموطنان در فصل تابستان و سفرهای این ایام و جلب رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا پیش فروش قطعی محصولات پلت‌فرم X100 و خودرو تیبا و همچنین پیش فروش لیزینگی این محصولات با تسهیلات مناسب از دیروز آغاز شده است.

 

وی در خصوص محصولات شرکت پارس خودرو گفت: پیش فروش خودرو تندر- 90 در این سبد محصول قرار دارد و فروش خودروهای پیکاپ و پارس تندر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: فروش فوری اعتباری محصولات شرکت زامیاد با تسهیلات مناسب آغاز شده است.

همچنین فروش فوری و پیش فروش انواع وانت زامیاد نیز شامل این طرح است.قادری افزود: صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودروهای فرسوده انواع محصولات شرکت زامیاد نیز هم‌اکنون در حال اجراست.وی خاطرنشان کرد: سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و نمایندگی‌های فروش سایپا در سراسر کشور جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات در خدمت مشتریان این گروه خودروسازی است./دنیای اقتصاد

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش ویژه تابستانی محصولات سایپا


عاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش تابستانی محصولات گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش تابستانی محصولات گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.

محمد علی قادری در این خصوص افزود: به منظور رفاه هر چه بیشتر هموطنان در فصل تابستان و سفرهای این ایام و جلب رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا پیش فروش قطعی محصولات پلتفرم X100 و خودرو تیبا و همچنین پیش فروش لیزینگی این محصولات با تسهیلات مناسب از امروز شنبه آغاز شده است.

وی در خصوص محصولات شرکت پارس خودرو گفت: پیش فروش خودرو تندر 90 در این سبد محصول قرار دارد و فروش خودروهای پیکاپ و پارس تندر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: فروش فوری اعتباری محصولات شرکت زامیاد با تسهیلات مناسب آغاز شده است. همچنین فروش فوری و پیش فروش انواع وانت زامیاد نیز شامل این طرح است.

قادری افزود: صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودروهای فرسوده انواع محصولات شرکت زامیاد نیز هم اکنون در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات در خدمت مشتریان این گروه خودروسازی است.