اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش مجدد «اسپایدر1»


جی.ال.ایکس اعلام کرد: گوشی‌های «اسپایدر1» این شرکت آماده عرضه در سراسر کشور است.

خبرگزاری ایسنا: جی.ال.ایکس اعلام کرد: گوشی‌های «اسپایدر1» این شرکت آماده عرضه در سراسر کشور است.

این تلفن‌همراه هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی HD دارای وزن 160گرم با باتری است.

آغاز فروش مجدد «اسپایدر1»

اسپایدر 1، دارای حافظه داخلی 16گیگابایت است و توانایی ارتقا تا 32گیگ حافظه خارجی دارد؛ همچنین این گوشی دو سیمکارته دارای دوربین 13مگاپیکسلی همراه با فلش است.

امکان تشخیص لبخند و چهره و همچنین فوکوس خودکار از امکانات دوربین این تلفن‌همراه هوشمند به شمار می‌آید؛ گفتنی است برای مکالمات ویدئویی، دوربین 5 مگا‌پیکسلی در جلوی دستگاه تعبیه شده است؛ سی پی یو 4هسته‌ای این گوشی از فرکانس 1.3 گیگاهرتز بهره می‌برد و رم2گیگابایتی دارد.

جی ال ایکس اعلام کرد: این گوشی ها از طرق وب‎سایت و نمایندگی‌های شرکت قابل دسترسی است.


ویدیو مرتبط :
آغاز به کار مجدد کارخانه قند ورامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شد



 

پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شد

 

در حالی امروز ـ ۵ بهمن ماه ـ پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شده است كه هنوز اسامی كامل فیلم های بخش مسابقه و سایر بخش ها اعلام نشده است.

در حالی امروز ـ ۵ بهمن ماه ـ پیش فروش بلیت های جشنواره ی فیلم فجر آغاز شده است كه هنوز اسامی كامل فیلم های بخش مسابقه و سایر بخش ها اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،امسال همچون سال گذشته،پیش فروش بلیت های جشنواره به صورت اینترنتی انجام می شود، اما تاكنون هنوز اسامی كامل فیلم های پذیرفته شده در جشنواره اعلام نشده و طبیعتا بر روی این پایگاه اینترنتی هم قرار نگرفته است.

این در حالی است كه در سال های گذشته روال تهیه بلیت بدین شكل بود كه علاقمندان براساس برنامه و اسامی منتشر شده فیلم ها برای گروهی خاص به انتخاب می پرداختند و تنها بلیت های همان گروه را خریداری می كردند.

طبق مشاهده خبرنگار ایسنا در پایگاه اینترنتی fajrticket.com كه به پیش فروش این بلیت ها اختصاص یافته، كاربران امكان پیش خرید بلیت در پنج گروه مسابقه سینما ایران،بخش نوعی نگاه، بخش مسابقه فیلم های اول ،بخش مسابقه آثار ویدئویی و بخش خارج از مسابقه را دارند و در این میان تنها اسامی بخشی از فیلم های نوعی نگاه ونام ۱۱ فیلم كه تاكنون در بخش مسابقه قطعی شده و آن هم بدون ذكر نام كارگردان اعلام شده است.

همچنین در این سایت نام سینماهای برگزار كننده جشنواره فجر و اینكه هر سانس این سینماها به چه بخشی اختصاص دارد اعلام شده است كه امسال بخش مسابقه تنها دو گروه دارد و بخش فیلم های اول و آثار ویدئویی هم به دو بخش مختلف تقسیم شده اند.

البته بر روی این سایت آمده است :« با توجه به اینکه در این زمان برنامه قطعی نمایش فیلمها مشخص نمی باشد، برای اطلاع از برنامه به گیشه سینماها و یا وب سایت جشنواره مراجعه فرمایید.

گفتنی است ،تعداد صندلی های اختصاص داده شده برای فروش اینترنتی بستگی به سینما و موضوع برنامه متفاوت است و هر نفر فقط میتواند یکبار از طریق این سامانه خرید انجام دهد و در هر خرید فقط ۲ انتخاب و در مجموع ۵ سری می توانید خرید داشته باشید.

بهای بلیت برای دانشجویان شامل تخفیف میباشد. (۲۰ تا ۵۰ درصد بسته به موضوع برنامه) خواهد بود.

بنا بر اعلام سایت جشنواره،بلیت های جشنواره در بخش مسابقه سینمای ایران هر قطعه چهار هزار تومان، مسابقه بین الملل هر قطعه سه هزار تومان و مسابقه آثار ویدیویی هر قطعه دو هزار تومان ارائه می شود.

بلیت های خریداری شده توسط مخاطبان روزهای نهم و دهم بهمن ماه در سینما فلسطین تهران تحویل خواهد شد.

در این دو روز همچنین دانشجویان می توانند برای تحویل بلیت های خود اقدام کنند. امسال در بخش مسابقه سینمای ایران ۲۰ درصد تخفیف و در بخش های بین الملل و دیگر بخش ها ، ۵۰ درصد برای دانشجویان لحاظ شده است.

نمایندگان سازمان ها و نهادها می توانند طی روزهای یازدهم و دوازدهم بهمن ماه برای تهیه بلیت های مورد نظر خود به سینما فلسطین مراجعه کنند.»... /خبرگزارى ایسنا