اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش فوری ایران خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی,ایران خودرو

اخبار اقتصادی - آغاز فروش فوری ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، تمامی محصولات خود را در قالب طرح فروش فوری نقدی آذرماه عرضه می‌کند.

در این طرح فروش وانت باردو، پژو206، پژو405، پژو پارس، سمند و رانا عرضه خواهند شد.ثبت‌نام الکترونیکی و غیر‌حضوری، پرداخت آسان مبلغ خودرو با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، تحویل فوری، تنوع در رنگ و نوع خودرو از مزایای این طرح است که از امروز دهم آذرماه آغاز می‌شود.بر این اساس هموطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز یا سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir یا ikco.iranecar.ir از ساعت 10 صبح امروز نسبت به انتخاب خودرو موردنظر و ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش فوری ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان



اخبار ,اخبار اقتصادی , فروش فوری ایران‌خودرو

 

اخبار اقتصادی - آغاز فروش فوری ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان

فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد ماه بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانیwww.ikco.com و یا ikco.iranecar.com فعال می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عرض تبریك به مناسبت میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام عصر(عج) و در راستای تامین نیاز مشتریان گرامی، شرایط فروش فوری خرداد ماه خود را آغازمی كند.

به گزارش ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با برنامه ریزی لازم جهت عرضه سهم20 درصدی از تولید خودرو به مشتریان حقیقی بصورت فوری، امکان ثبت نام مشتریانی که طی شش ماه گذشته برای اولین بار تصمیم به خرید می گیرند را فراهم كرده است، به­طوری که آن دسته از افرادی که از دهه فجر سال گذشته اقدام به خرید كرده اند، دیگر مجاز به ثبت نام نیستند.

در این شرایط فروش، ثبت نام هم بر اساس محدوده جغرافیایی آدرس محل سکونت و هم بر اساس کد ملی، محدود است.

فروش خرداد ماه از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 19 خرداد ماه بر روی سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به نشانیwww.ikco.com و یا ikco.iranecar.com  فعال می شود.

هم وطنان می توانند با مراجعه به سایت مذكور و یا یكی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو جهت ثبت نام اقدام نمایند.

در این شرایط خودروهای گروه وانت، پژو405، پژو206، سمند، پژو پارس و رانا با موعد تحویل 30روزه عرضه می شود.

همچنین از ویژگی های این شرایط، تنوع رنگ های متفاوت در خودروها و امکان دریافت کارت طلائی گروه صنعتی ایران خودرو با تخفیف ویژه است.
اخبار اقتصادی - ایکوپرس