اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش خودروی H230 سایپا


شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر، فروش تعداد محدودی از خودروی H230 را آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت سایپا به مناسبت دهه فجر، فروش تعداد محدودی از خودروی H230 را آغاز کرد.

خودروی H230 مدل MT-H230 دنده‌ای به قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان‌، همراه با پیش‌پرداخت 25 و 28 میلیون تومان و مدل ‌AMT-H230 با پیش‌پرداخت 28 و 32 میلیون و قیمت 42 میلیون و نهصدهزارتومان به فروش می‌رسد.

مصرف سوخت مناسب، رینگ آلومینیومی 15 اینچی، برخورداری از سیستم ترمز ABS و EBD برخی از ویژگی‌های مهم این خودروی تولید جدید سایپا است.

پیش‌فروش این محصول جدید سایپا با بیمه بدنه‌، در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، نوک‌مدادی متالیک و سفید از 12 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

زمان تحویل خودروی ثبت‌نام شده در ماه‌های خرداد و تیر سال آینده است و مابقی قیمت خودروها در زمان تحویل دریافت می‌شود.


ویدیو مرتبط :
خودروی H230 (پرسیس)، محصول جدید از سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد؛آغاز پیش فروش"پراید ۱۳۱"با تسهیلات ۷ میلیون تومانی



گروه خودرو سازی سایپا,محصولات سایپا,آغاز فروش قسطی پراید,فروش قسطی پراید ۱۳۱ مدل SL

گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد؛آغاز پیش فروش"پراید ۱۳۱"با تسهیلات ۷ میلیون تومانی

فروش قسطی پراید - شرکت سایپا از آغاز فروش قسطی پراید ۱۳۱ مدل SL تا ۵ اردیبهشت ماه ۹۲ خبر داد.

گروه خودرو سازی سایپا جزئیات فروش قسطی پراید ۱۳۱ مدل SL را اعلام کرد که تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۹۲ به مشتریان متقاضی ارائه خواهد شد.

براساس اعلام این شرکت خودرو ساز، خودروی سایپا ۱۳۱ مدل SL با ترمز ABS ضمن تسهیلات ۷ میلیون و ۷۲۸هزار و۵۰۰ تومان در مدت ۳۶ روز تحویل مشتریان خواهد شد.

البته در این پیش فروش مبلغ هر قسط بدون بیمه ۲۶۷ هزار و ۹۰۰ تومان با چک تضمین ۱۱ میلیون و ۵۷۳هزار و ۷۵۰ تومان در کل جمع پرداختی ۹ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۳۸۷ تومان خواهد بود. 

تحویل خودروی مذکور از زمان تأئید پرونده حداقل ۳۰ روز کاری است البته با اعلام شرکت سایپا هر گونه تغییر قیمت خودرو (نسبت به لیست قیمت ) از جانب شرکت خودروساز، محاسبه و مابه التفاوت که در قیمت متالیک ۲۶۰ هزار تومان در نظرگرفته شده دریافت خواهد شد./باشگاه خبرنگاران