اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش تندر 90 اتوماتیک از امروز


فروش قطعی تندر90 اتوماتیک ایران خودرواز امروز (چهارشنبه) در نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا: فروش قطعی تندر90 اتوماتیک ایران خودرواز امروز (چهارشنبه) در نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور آغاز می شود.

عبدالله بابایی، معاون بازاریابی و فروش ایران­خودرو با اعلام خبر بالا گفت: ثبت­ نام تندر 90 اتوماتیک از روز چهارشنبه 23 اسفندماه درنمایندگی­های مجاز ­خودرو آغازو تا تکمیل ظرفیت این فروش ادامه خواهد شد.

وی افزود: تندرهای اتوماتیک از فروردین تا خرداد سال آینده براساس اولویت ثبت نام تحویل مشتریان می شود.

بابایی، مبلغ پیش­‌پرداخت تندر90 اتوماتیک را معادل 40 میلون تومان وقیمت تمام شده این خودرو را 44 میلیون و 600 هزارتومان عنوان کرد.

به گفته وی گیربکس اتومات تندر90 از نوع DP2 است که جزو آخرین نسل از گیربکس های اتومات به شمار می رود و از مزایای آن می توان به قابلیت تیپ ترونیک اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
فروش رنو تندر 90 اتوماتیک زیر قیمت بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پیش فروش تندر 90 ایران خودرو



 

 

ایران خودرو از ابتدای هفته آینده شرایطی را بوجود می آورد تا مصرف کنندگان بطور مستقیم خودرو تندر90 را با قیمت مصوب کارخانه خریداری کنند.

 

پیش فروش تندر 90 ایران خودرو ویژه نوروز از شنبه بیست و یكم اسفندماه توسط تمامی نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور آغاز می شود.

 

به گزارش ایکوپرس، ایران خودرو قصد دارد در آستانه آغاز سال نو ، تعداد محدودی از تندر های 90 را از طریق نمایندگی های مجاز خود با تحویل در فصل پر رونق بازار خودرو یعنی تیر ،مرداد وشهریور ماه پیش فروش کند.

 

براساس این گزارش، ایران خودرو از ابتدای هفته آینده شرایطی را بوجود می آورد تا مصرف کنندگان بطور مستقیم خودرو تندر90 را با قیمت مصوب کارخانه خریداری کنند. این درحالی است که اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد نسبت به نرخ مصوب کارخانه بیش از یک میلیون تومان گرانتر است .

 

دراین گزارش آمده است كه متقاضیان این خودرو می توانند با ارائه کپی شناسنامه ،کپی کارت ملی و چک بانکی معادل مبلغ بهای خودرو که معادل 7میلیون و900 هزار تومان برای دو نوع بنزینی ودوگانه سوز است اقدام به ثبت نام کنند و یا اینکه از طریق سایت فروش ایران خودرو بطور اینترنتی ، این خودرو را پیش خرید نمایند.... / تحلیل : عصر ایران