اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های نوروزی



 

 

 

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های نوروزی

 

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای دوره نوروز ( 25 اسفند تا 15 فروردین) آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علاقه مندان می توانند به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند و سپس وارد سایت مسافریار شوند. متقاضیان همچنین می توانند مستقیم به سایت http://www.mosaferyar.ir وارد شوند.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای رفاه حال مسافران نوروزی حمل و نقل جاده‌ای، از اول تا هفتم اسفند، انجام می شود و از هشتم تا بیستم اسفند نیز فروش بلیت از طریق حضوری در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی شرکت‌های حمل و نقلی و دفاتر فروش بلیت سطح شهر، انجام می‌شود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرده است، امسال افزایش 20 درصدی قیمت بلیت در خطوط عادی اعمال نخواهد شد.

از مسافران خواسته شده است سریع‌تر با خرید بلیت اینترنتی یا حضور در محل پایانه‌های عمومی و سایر دفاتر، برای تهیه بلیت اتوبوس اقدام کنند تا سازمان راهداری و شرکت‌های تعاونی مسافربری بتوانند متناسب با میزان تقاضای سفر برون‌شهری، برنامه ریزی کنند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سامانه رزرو و فروش بلیت اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پیش فروش اینترنتی نوروزی بلیت اتوبوس


پیش فروش اینترنی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از امروز دوشنبه آغاز شد.

خبرگزاری مهر:  پیش فروش اینترنی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از امروز دوشنبه آغاز شد.

‎ پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های نوروزی از امروز 23 بهمن‌ماه آغاز شده است، ضمن اینکه پیش فروش حضوری بلیت اتوبوس هم از ابتدای اسفند‌ماه انجام می شود.

براین اساس، مسافران می توانند با مراجعه به سایت http://www.mosaferyar.ir  اقدام به خرید اینترنتی بلیت های نوروزی کنند  براین اساس طرح نوروزی جابه‌جایی مسافر از 24 اسفند ماه 91 آغاز و تا 16 فروردین ماه 92 ادامه دارد.

همچنین برای جبران سفرهای یکسر خالی ناوگان حمل و نقل جاده ای، در زمان اجرای طرح نوروزی قیمت‌ها 20 درصد افزایش پیدا می کند و پس از این تاریخ دوباره به نرخ قبلی باز می گردد.