اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فراخوان جدید جذب هیأت علمی/ 10بهمن فرصت دانشگاهها برای اعلام نیاز



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

آغاز فراخوان جدید جذب هیأت علمی/ 10بهمن فرصت دانشگاهها برای اعلام نیاز

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه فراخوان جدید جذب آغاز شده است،‌ گفت: دانشگاهها تا 10 بهمن ماه برای بارگذاری نیازهایشان در سامانه جذب برای شرکت در فراخوان بهمن ماه، مهلت دارند.

محمدرضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: فراخوان بارگذاری نیازهای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای جذب هیئت علمی و بورس در سامانه جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال شده است.

وی گفت: دانشگاهها تا 10 بهمن ماه برای بارگذاری نیازهای خود مهلت دارند.

به گفته رئیس مرکز هیئت علمی وزارت علوم، دانشگاهها باید نیازهای خود را بر اساس مقطع تحصیلی، رشته و گرایش محل روی سامانه جذب قرار دهند.

مردانی اعلام کرد که زمان آغاز فراخوان بهمن ماه طی هفته آینده مشخص خواهد شد./مهر


ویدیو مرتبط :
نامه 12 هزار عضو هیأت علمی دانشگاهها به سران سه قوه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ششمین فراخوان جذب از 20 بهمن/ زمان پایان اعلام نیاز دانشگاهها



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مردانی اعلام کرد:

آغاز ششمین فراخوان جذب از 20 بهمن/ زمان پایان اعلام نیاز دانشگاهها

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، گفت: ششمین فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز اعضای هیأت علمی و بورس تحصیلی دانشگاه‌ها از 20 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مردانی با اعلام این خبر افزود: فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز اعضای هیأت علمی و بورس تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 20 بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت 20 روز تا 10 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند بر اساس نیازهای بارگذاری شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روی سامانه جذب به نشانی www.msrt.ir/sites/jazbsite مراجعه و با ثبت نام می‌توانند سه اولویت را انتخاب کنند.

به گفته رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پس از هماهنگی با معاونت آموزشی وزارت علوم، حداکثر تا 15 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به بارگذاری نیازهای خود روی سامانه مذکور کرده و بر اساس رشته، گرایش، محل و مقطع تحصیلی اقدام لازم به عمل آورند./مهر