اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز دوباره فیلمبرداری «معراجی‌ها»


در حالی فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده «معراجی‌ها» از امروز شروع می‌شود که محسن روزبهانی به جای مرحوم شریفی‌راد مسئولیت طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه بصری این فیلم را برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: در حالی فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده «معراجی‌ها» از امروز شروع می‌شود که محسن روزبهانی به جای مرحوم شریفی‌راد مسئولیت طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه بصری این فیلم را برعهده خواهد داشت.

 در پی حادثه انفجار در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» و کشته شدن 5 نفر از عوامل این فیلم از جمله جواد شریفی‌راد مسئول جلوه‌های ویژه سینمای ایران فیلمبرداری سکانس‌های پایانی این فیلم که بازسازی عملیات کربلای 5 بود متوقف شد اما بنا به تصمیم عوامل این فیلم و اعلام مسولان جشنواره فیلم فجر که جای «معراجی‌ها» در جشنواره سی ودوم محفوظ است از امروز فیلمبرداری این پروژه مجددا آغاز خواهد شد.

 پس از صحبت‌هایی که اوایل هفته جاری مسعود ده‌نمکی مبنی بر به پایان رساندن این پروژه برای ادای دین به درگذشتگان حادثه «معراجی‌ها» انجام داده بود فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده از این فیلم امروز مجددا در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز خواهد و طبق پیش بینی‌ها یک هفته به طول خواهد انجامید.

سکانس‌های باقی مانده مربوط به بازسازی عملیات کربلای 5 است که قرار است محسن روزبهانی مسئول جلوه‌های ویژه با سابقه سینمای ایران مسولیت طراحی و اجرای صحنه‌های انفجار را بر عهده داشته باشد و برزو ارجمند، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، ماشالله شاه‌مرادی‌زاده و پندار اکبری در این سکانس‌ها بازی خواهند داشت.

با این وجود به نظر می‌رسد نخستین نمایش «معراجی‌ها» ابتدا در سی‌ودومین جشنواره فیلم باشد و پس از آن این فیلم از تاریخ 23 بهمن ماه اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
هفت روز تا آغاز فیلمبرداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلمبرداری «مادر پائیزی» آغاز می شود



 

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره تجسمی هنر جوان

فیلم برداری فیلم سینمایی «مادر پائیزی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سیروس رنجبر اوایل بهمن ماه سال جاری در منطقه فریدون کنار (شمال کشور) آغاز می شود.

به گزارش ایلنا در این فیلم كه پیش تولید آن از چهارم آذر ماه سال جاری و همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز شده و هم اكنون نیز مراحل انتخاب و بازبینی لوكشین های فیلم (شمال كشور و شهر تهران) به پایان رسیده، حضور بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، هانیه توسلی، بهناز جعفری، كتایون كارایی. ارشیا طالبی، وحید رهبانی و رویا ثمودی قطعی شده است.

لازم به ذكر است كه كتایون كارایی (بازیگر تئاتر)، وحید رهبانی (كارگردان تئاتر) و همچنین رویا ثمودی برای نخستین بار در فیلم سینمایی نقش آفرینی می كنند.

داستان «مادر پائیزی» درباره نوجوانی مبتلا به بیماری اوتیسم است كه پس از اطلاع یافتن از زنده بودن مادرش از شمال عازم تهران می شود و....

اسامی عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده، كارگردان و تهیه كننده: سیروس رنجبر ــ مجری طرح: ناصر برهان آزاد ــ مشاور كارگردان: دكتر حمیدرضا پوراعتماد، هاله افقی ــ مدیر تولید و مدیر برنامه ریزی: واهیك خچومیان ــ مدیر فیلم برداری شهریار اسدی ــ طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو ــ صدابردار: هادی افشار ــ طراح گریم: محسن دارسنج ــ مدیر تداركات: حمیدرضا صفایی ــ عكاس: بهنام میرحسینی – دستیار اول كارگردان: عبد نیكپو ــ دستیار اول فیلم بردار: جلال عالی فكر ــ دستیار تولید: فرزاد قربانی ــ دستیار صدابردار: هادی بهشتی زاده ــ تصویربردار پشت صحنه: محمدرضا خاوری ــ دستیار دوم كارگردان: حیدر نجفی ــ دستیار صحنه: صدرا صدری – دستیار لباس: ریحانه سلیمانیان ــ مجری گریم: ریحانه عادل نژاد – دستیاران تداركات: فرزاد برنایی، مهران ایمانی ــ دستیاران فیلم بردار: هومن خلیلی، محمد آقاحسینی ــ سرمایه گذار: رضا كعبه ای، غلامرضا دهقان و محمدرضا خاوری. سیروس رنجبر اولین فیلم خود را در سال ۱۳۸۰ بنام آوای جبرییل كارگردانی كرده است.... / جام جم آنلاین