اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز جلسه علنی مجلس با 88 کرسی خالی!


جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی ساعت ۸:۱۳ به ریاست علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان آغاز شد. نشست امروز وکلای ملت با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان رسمیت یافت که بر این اساس مجلس کار خود را با ۸۸ کرسی خالی آغاز کرد.

 خبرگزاری تسنیم: جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی ساعت ۸:۱۳ به ریاست علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان آغاز شد. نشست امروز وکلای ملت با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان رسمیت یافت که بر این اساس مجلس کار خود را با ۸۸ کرسی خالی آغاز کرد.

براساس اعلام هیئت رئیسه قرار است در این جلسه گزارش کمیسیون عمران در مورد زلزله‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان قرائت شود. همچنین در این نشست گزارش کمیسیون قضایی در مورد طرح الحاقیه یک تبصره به ماده ۳ قانون اختیارات رئیس قوه قضائیه و گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری بین وزارت کشور جمهوری اسلامی و وزارت کشور فدراسیون روسیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین براساس اعلام حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس سیدعلی طیب، عباس رجایی و ایرج عبدی تاخیرکنندگان جلسه علنی امروز مجلس هستند.


ویدیو مرتبط :
آغاز بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز جلسه علنی مجلس با 93 کرسی خالی


دویست و چهارمین جلسه علنی مجلس نهم در حالی در ساعت 8 و 17 دقیقه روز 14 اردیبهشت 93 با ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد آغاز شد که 93 کرسی خالی در صحن علنی مجلس به چشم می‌خورد.

خبرگزاری فارس: دویست و چهارمین جلسه علنی مجلس نهم در حالی در ساعت 8 و 17 دقیقه روز 14 اردیبهشت 93 با ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد آغاز شد که 93 کرسی خالی در صحن علنی مجلس به چشم می‌خورد.

در جلسه امروز مجلس وزیر نیرو با حضور در جلسه مجلس گزارشی را از آخرین وضعیت آب و برق کشور ارائه می‌کند و پس از آن نیز رؤسای کمیسیون‌های انرژی و کشاورزی نظرات و اظهارات خود در این باره را مطرح می‌کنند.