اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت نام کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای از فردا



اخبار,اخبار دانشگاهی,کاردانی فنی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای آموزش مهارتی سال 94 دانشگاه جامع علمی -کاربردی از فردا (چهارشنبه 14 بهمن ماه) خبر داد.

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای آموزش مهارتی سال 94 دانشگاه جامع علمی - کابردی از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از فردا آغاز شده و در روز سه شنبه 20 بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای پذیرش در دوره های مذکور از امروز (سه شنبه 13 بهمن ماه) روی سایت سازمان قرار می گیرد و دفترچه راهنما از فردا همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت.

اخبار دانشگاهی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
لیست رشته های بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی فنی حرفه ای علمی کاربردی از امروز



ثبت نام دوره های کاردانی فنی حرفه ای علمی کاربردی

پذیرش 177 هزار داوطلب

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی فنی حرفه ای علمی کاربردی از امروز

فرایند ثبت نام در پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود و تا 14 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان شرکت در پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته ترمی نظام آموزشی مهارتی که دانشگاه علمی کاربردی متولی پذیرش دانشجو است از امروز می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

پذیرش این دوره ها در 243 رشته، 4719 كد رشته محل و در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی همچنین فرهنگ و هنر در سراسر كشور با ظرفیت بیش از 177 هزار نفر صورت می گیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این دوره ها به صورت اینترنتی است، متقاضیان می توانند به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت آن فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 10 هزار و 600 تومان به عنوان وجه ثبت نام ، نسبت به ارسال فرم نام نویسی اقدام کنند./مهر