اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت از شهریور



اخبار,آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی

آغاز ثبت‌نام آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت از شهریور

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام آزمون دوره دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی، مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی از 12 شهریور ماه خبر داد.

غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی رشته‌های پزشکی سال تحصیلی 93-92 از 12 شهریور ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir‌، گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال اینترنتی مدارک داوطلبان تا 12 مهر 92 ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام در این آزمون به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، گفت: بنابراین داوطلبان باید در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

حسن زاده ادامه داد: این آزمون در رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، طب سنتی، تاریخ علوم پزشکی،‌ مواد دندانی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که شامل ضوابط پذیرش،‌ رشته‌های مورد پذیرش،‌مواد امتحانی و ... است و از 12 شهریور 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با عنوان اطلاعیه شماره دو به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

حسن زاده با اشاره به مدارک لازم برای ثبت‌نام در این آزمون، اظهارکرد: دانشنامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد از مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون است و مدارک تحصیلی خارج از کشور باید به تایید یکی از وزارتین بهداشت و علوم رسیده باشد.
وی تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام در آزمون 31 هزار و 500 تومان است که قابل پرداخت به وسیله کارت‌های شتاب به صورت اینترنتی خواهد بود. /ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت



 ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت

آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از ساعت 18 دوشنبه 26 فروردین ماه خبر داد.

دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از ساعت 18 روز دوشنبه 26 فروردین از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون به محض تکمیل ظرفیت متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه هفدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل حاوی 30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان، 30 پرسش درک مطلب نوشتاری است، گفت: این آزمون دارای 100 نمره است و نمره منفی ندارد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری آزمون MHLE در روز پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه 92، افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

حسن‌زاده در خصوص زمان انتشار کارنامه آزمون، خاطرنشان کرد: کارنامه این دوره از آزمون از روز چهارشنبه اول خرداد ماه منتشر می‌شود./ایسنا