اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از اواسط فروردین 92



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز ثبت‌نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از اواسط فروردین 92

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی از نیمه دوم فروردین 92 خبر داد.

دکتر اکبر فاضل در گفت‌وگو با ایسنا, با اشاره به آغاز ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی از نیمه دوم فروردین 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir، گفت: آزمون دستیاری دندانپزشکی 92 در تیر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی، گفت: کلیه داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی جهت شرکت در آزمون دستیاری، علاوه بر دارا بودن سایر شرایط باید گواهی اشتغال مبنی بر انجام دو سال خدمت دندانپزشکی در یکی از مراکز خصوصی یا دولتی که به تایید دانشگاه علوم پزشکی استان محل خدمت رسیده باشد ارائه کنند، همچنین گواهی مذکور باید حاوی خدمت به میزان حداقل سه شیفت کاری در هفته به عنوان دندانپزشک باشد.

وی افزود: افرادی که از انجام طرح نیروی انسانی معاف بوده یا از خدمت نظام وظیفه معاف هستند، یا در گذشته به انجام رسانده‌اند و یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و خدمت نظام وظیفه آنان کمتر از دو سال باشد ملزم به ارائه گواهی مبنی بر اشتغال به خدمت درمانی تا سقف دو سال هستند.

فاضل ادامه داد: دانشجویان متاهل بر اساس قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی و حائزین شرایط استعداد درخشان فقط یک بار پس از فراغت از تحصیل مجازند قبل از انجام خدمت سربازی و یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و بدون دارا بودن دو سال سابقه خدمت مذکور در آزمون دستیاری شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی با بیان اینکه داوطلبان در صورت خاتمه خدمات درمانی حداکثر تا 31 شهریور ماه سال دوم، پس از فراغت از تحصیل و ارائه تاییدیه از دانشگاه استان محل خدمت می‌توانند در آزمون مربوطه شرکت کنند، اظهارکرد: کلیه فارغ‌التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده کرده‌اند و طرح نیروی انسانی را به پایان رسانده‌اند و یا معاف از طرح شده‌اند، باید گواهی اشتغال در استان محل تعهد خود (از معاونت درمان دانشگاه محل خدمت) ارائه کنند. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
شبهات آزمون دستیاری 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات ثبت‌نام آزمون دکتری 92 اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از 7 آذر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزییات ثبت‌نام آزمون دکتری 92 اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از 7 آذر

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای جزییات ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز را اعلام شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1392 از روز سه شنبه 7 آذر (هفتم آذر ماه 1392) به صورت اینترنتی آغاز و تا ساعت 24 روز یکشنبه 12 آذر ماه پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از ساعت 14 روز پنج شنبه 2 آذر بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 6 آذر منتشر و بر روی سایت سازمان قرار داده می‌شود.

ضمنا به اطلاع می‌رساند که آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1392 در صبح و بعدازظهر روز جمعه 18 اسفند برگزار خواهد شد./ایسنا