اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز



آغاز ثبت نام آزمون آیلتس

آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک از امروز (چهارشنبه) خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از آزمون تا روز دوشنبه ششم خرداد ماه ادامه دارد.

دکتر ناصر اقبالی گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک از امروز چهارشنبه اول خرداد 92 آغاز شده و تا روز دوشنبه ششم خرداد ادامه خواهد داشت، بنابراین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام کنند.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این آزمون، گفت: دانشگاه آزاد یکی از معتبرترین مراکز برگزارکننده آزمون آیلتس در ایران است که در حال حاضر در هر ماه دو آزمون را برگزار می‌کند، بنابراین متقاضیان می‌توانند در زمان موردنظر در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه درخصوص زمان مصاحبه این آزمون، خاطرنشان کرد: روال متدوال مصاحبه آزمون آیلتس این است که مجریان از یک هفته قبل از برگزاری آزمون آیلتس تا یک هفته بعد از آن، از طریق ایمیل زمان دقیق مصاحبه را به اطلاع داوطلبان می‌رسانند.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون،افزود: این آزمون در روز شنبه 25 خرداد ماه برگزار می‌شود، داوطلبان باید برای شرکت در این آزمون به نشانی تهران-انتهای پل دوم حافظ-روبروی تالار بورس-پلاک 303، مراجعه کنند.

اقبالی از اعلام نتایج این آزمون در روز شنبه هشتم تیر ماه از طریق سایت results.IELTS.org خبر داد و گفت: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./مهر

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آزمون آیلتس آکادمیک،جنرال-آموزش آسان آیلتس-آیلتس Listening

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آغاز شد



اخبار,اخبار دانشگاه,آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال

اخبار دانشگاه - ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال آغاز شد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال خبرداد.

دکترعلوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبرگفت: ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز دوشنبه 10 آذر آغاز شد.

علوی فاضل گفت: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند به صورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در روز پنجشنبه 9 بهمن ماه در تهران در آدرس: خیابان حافظ- انتهای پل دوم- روبروی تالار بورس- پلاک 303 برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون شنبه 25 بهمن ماه از طریق وب سایت results.ielts.org اعلام می شود.

معاونت سنجش و پذیرش در پایان تاکید کرد: این معاونت با هیچ فرد یا مؤسسه ای جهت ثبت نام طرف قرارداد نمی باشد و تنها از طریق سامانه ielts.iauset.com انجام می پذیرد.

 

اخبار دانشگاه - ایسنا