اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز توزیع کتاب‌های درسی از فردا


سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی از توزیع کتاب‌های درسی از 18 شهریور در تهران و البرز و از 15 شهریور در سایر استان‌ها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: لیدا نیک روش سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گفتگویی در خصوص زمان توزیع کتاب‌های درسی گفت: کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی، فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی در اول مهر ماه بین دانش آموزان توزیع  می‌شود.
 
وی درباره‌ی سایر کتاب‌ها‌یی که از طریق کتابفروشی‌ها  توزیع می‌شود، تصریح کرد: کتاب ها در تهران و البرز از 18 شهریور‌ماه  و برای سایر استان‌ها از فردا 15 شهریور ماه آغاز می‌شود.

نیک روش ضمن تاکید براین موضوع که حتما تمامی دانش آموزان تا اول مهر کتاب‌های درسی را در اختیار خواهند داشت‌، خاطرنشان کرد: کتاب ها به مرور در حال توزیع است و هیچ مشکلی در ارایه کتب وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در مورد کتاب‌های جدیدالتالیف هم چاپ کتاب‌ها به طور کامل انجام شده است و آماده توزیع می باشد که البته کتاب‌های پایه نهم در حال ارسال به مناطق مختلف است.

نیک روش تصریح کرد :همراه با کتاب‌های درسی لوح‌های فشرده هم ارائه می‌شود که نباید بابت ارایه آن وجه از دانش آموزان دریافت شود.

وی در خصوص توزیع کتاب‌ها برای معلمان هم خاطر نشان کرد: مرکز آمار وزارت آموزش و پرورش تعداد را برآورد کرده است و کتاب ها با 90 درصد تخفیف در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد که تمامی  کتاب های پایه نهم و پایه پنجم به استثنای کتاب قرآن و تمامی کتاب های جدیدالتالیف را شامل می‌شود.


ویدیو مرتبط :
توزیع میوۀ نوروزی آغاز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع کتابهای درسی از فردا پانزدهم شهریور در تهران آغاز می شود.



 

 

 

 

کتابهای درسی

 

سید احمد حسینی  با اعلام اینکه توزیع کتابهای درسی از یکم شهریور ماه در سایر استانها آغاز شده است، گفت: 135 میلیون جلد کتاب درسی در سراسر کشور در حال توزیع است که این فرایند از فردا در تهران آغاز می شود.

مدیرکل دفتر چاپ و توزیع کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان دقت داشته باشند که فروش لوازم التحریر و وسایل جانبی همراه با کتابهای درسی ممنوع است و اگر موردی در کتابفروشی ها و فروشگاهها مشاهده شد می توانند آن را با شماره تلفن 88827778 گزارش دهند.

حسینی ادامه داد: فروش تکی کتابهای درسی نیز از هفدهم مهرماه در سایر فروشگاههای کتابهای درسی امکان پذیر است...../تحلیل:عصرایران