اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز توزیع کارت آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی ارشد ۹۴



اخبار,اخباردانشگاه ,آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:کارت شرکت در آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی (کد۱۳۶۲)،آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته و برگ راهنمای مربوط از روز سه شنبه،۵خردادماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjeshقرار گرفته است.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،افزود:اطلاعیه سازمان سنجش درمورد تاریخ،نحوه توزیع کارت و برگزاری آزمون از روز یکشنبه سوم خردادماه و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه،۴خردادماه منتشر گردیده است و هر داوطلب می تواند بر اساس دستورالعمل مندرج در اطلاعیه منتشره حداکثر تا روز پنجشنبه،۷خردادماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام نماید.

وی درمورد زمان برگزاری آزمون اظها کرد:این آزمون در صبح روز جمعه،۸خردادماه منحصرا در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود،فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸صبح آغاز می شود و داوطلبان ضرورت دارد نیم ساعت قبل از برگزاری فرآیند آزمون در جلسه حضور یابند.


 اخبار  دانشگاه - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه



کارت ورود به جلسه  , آزمون رشته‌های غیر پزشکی

 

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیرماه و آزمون رشته‌های پزشکی این دانشگاه در روز 29 تیرماه در 385 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی از روز 11 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 14 تیرماه ادامه دارد. در این آزمون 500 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌‌اند که از این تعداد 51درصد مرد و 49 درصد زن هستند و در 439 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

براساس این گزارش در آزمون پزشکی این دانشگاه 245 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 68درصد زن و 32درصد مرد هستند و در 14 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند. توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های پزشکی از روز 25 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 28 تیرماه ادامه دارد.

نتایج نهایی آزمون رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود..../فارس