اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی برای دو هزار و 300 متقاضی/نقص پرونده 24 درصد متقاضیان



توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی,اخبار دانشگاه

آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی برای دو هزار و 300 متقاضی/نقص پرونده 24 درصد متقاضیان

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اشاره به آغاز توزیع حواله ارزی برای بیش از دو هزار و 300 دانشجویی که با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور هستند،‌از نقص پرونده 24 درصد متقاضیان این دوره خبر داد.

حسن مسلمی نائینی معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت: توزیع حواله ارزی برای دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور که برای نوبت 10 خردادماه 92 ثبت‌نام کرده بودند برای بیش از دو هزار و 300 متقاضی آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله، در مجموع تعداد سه هزار و140 تقاضا برای دریافت حواله ارزی از سوی دانشجویان با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور در سامانه اینترنتی 'نشا' به ثبت رسیده بود.

معاون بورس و دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان به موافقت با 76 درصد تقاضای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی این نوبت اشاره کرد و گفت: پس از بررسی پرونده متقاضیان دریافت ارز دانشجویی با دو هزار و 376 مورد از آنها موافقت و حواله‌های مربوطه صادر و در بین متقاضیان توزیع شد.

به گفته وی، 24 درصد تقاضاهای دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی در این نوبت که تعداد آنها به 764 مورد می‌رسید نیز به دلیل نقص پرونده مورد موافقت قرار نگرفتند که درصورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در پرونده، برای دریافت معرفی نامه، در نوبت توزیع‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

مسلمی در خاتمه خاطرنشان کرد: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی از 10 خرداد ماه 92 در موسسات مشخص شده در 11 شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه و مشهد و هفت موسسه در سطح تهران آغاز شده و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد داشت./خبرگزاری فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز توزیع 3000 معرفی‌نامه ارز دانشجویی



آغاز توزیع معرفی‌نامه ارز دانشجویی,معرفی‌نامه ارز دانشجویی,سامانه اینترنتی نشا

آغاز توزیع 3000 معرفی‌نامه ارز دانشجویی

معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان از توزیع 3000 معرفی نامه ارز دانشجویی برای دانشجویان اعزام با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکترحسن مسلمی نایینی با اعلام این خبر، افزود: تاکنون در مجموع سه هزار و ۹۵۲ تقاضای صدور حواله ارزی از سوی دانشجویان اعزام با هزینه شخصی شاغل به تحصیل در خارج ازکشور در سامانه اینترنتی «نشا» به ثبت رسیده و با ۷۵ درصد از تقاضاهای ثبت شده در این مرحله موافقت و حواله‌های لازم صادر شده است.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد تقاضاهای دریافت ارز تحصیلی در این نوبت که تعداد آنها به ۹۵۰ نفر می‌رسد نیز به دلیل نقص در پرونده، مورد موافقت قرار نگرفته‌اند که متقاضیان می‌توانند با تکمیل اطلاعات و مدارک درخواستی در سامانه، برای دریافت معرفی‌نامه ارز تحصیلی در نوبت‌های بعدی اقدام کنند.

 

معاون بورس سازمان امور دانشجویان افزود: توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی به مدت پنج روز کاری در موسسات مشخص شده در ۱۱ شهرستان ارومیه، اهواز، اصفهان، تبریز، رشت، زنجان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه و مشهد و ۶ موسسه در سطح تهران انجام می‌شود.

 

شایان ذکر است، دانشجویان ایرانی که با هزینه شخصی برای ادامه تحصیل به کشورهای خارجی سفر می کنند، برای دریافت معرفی‌نامه ارز تحصیلی باید ابتدا در سامانه نشا ثبت‌نام کنند./ایسنا