اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز تحویل بلیت‌ پیش فروشی جشنواره‌ فجر


تحویل بلیت‌های پیش فروش شده سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا هفتم بهمن ادامه می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا: تحویل بلیت‌های پیش فروش شده سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا هفتم بهمن ادامه می‌یابد.

محسن شمس مدیر سامانه فروش بلیت گفت: بلیت‌های پیش فروش شده طی روزهای پنجم، ششم و هفتم بهمن ماه در محل پردیس ملت از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ شب به خریداران تحویل می‌شود.

وی افزود: برای اولین‌بار و در راستای مدیریت بر رضایت‌مندی تماشاگران، امکان انتخاب صندلی در زمان پیش خرید اینترنتی فراهم شده است، لذا تقدم و تاخر در حضور برای تحویل بلیت‌های پیش خرید شده تاثیری در جابه جایی صندلی، سینما و یا زمان اکران نخواهد داشت.

شمس تاکید کرد: علاقمندان باید در زمان تحویل بلیت‌ها کارت ملی و کد رهگیری خود را به همراه داشته باشند. همراه داشتن نمونه پرینت شده کد رهگیری، زمان تحویل بلیت را سرعت می‌بخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحویل بلیت ها در سه روز انجام می‌پذیرید و علاقمندان می‌توانند با فراغ بال در روزهای دوم و سوم هم بلیت‌های خود را تحویل گیرند.


ویدیو مرتبط :
آغاز چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز بلیت‌ فروشی جشنواره موسیقی فجر


بلیت‌فروشی سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، از صبح امروز(2 بهمن) آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا: بلیت‌فروشی سی‌امین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر، از صبح امروز(2 بهمن) آغاز شده است.

 بلیت‌فروشی این دوره از جشنواره‌ی موسیقی فجر که به نسبت زودتر از سال‌های گذشته آغاز شده است، از طریق سایت «ایران‌کنسرت» در حال انجام است.

نحوه‌ی بلیت‌فروشی به‌گونه‌ای است که جدول جشنواره بر روی سایت نمایش داده می‌شود و مخاطبان با کلیک روی اجرای مورد علاقه‌ی خود، صندلی مورد نظر را انتخاب کرده و بلیت را خریداری می‌کنند.

قیمت‌گذاری بلیت‌ها در بخش پاپ که در برج میلاد برگزار می‌شوند، 35 تا 90 هزارتومان است و اجراهای تالار وحدت 25 تا 90 هزارتومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

اجرا در سالن‌های دیگر نیز، با بلیت‌های 20، 25 و 30 هزارتومان برگزار می‌شود، که فاصله‌ی قیمت قابل توجهی با اجراهای خارج از جشنواره دارد.

در سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر 119 گروه در قالب گروه‌نوازی و تکنوازی در دو بخش رقابتی و جنبی روی صحنه خواهند رفت.

در بخش رقابتی در شاخه‌ی موسیقی کلاسیک ایرانی 10 گروه، ‌در بخش موسیقی کلاسیک غیرایرانی 6 گروه و در بخش آواز جمعی 8 گروه به اجرا می‌پردازند.

بخش جنبی جشنواره نیز در شاخه‌های بین‌الملل، پاپ، نواحی،موسیقی ایرانی،‌ بانوان،نسلی دیگر،استعدادهای درخشان و کودک برگزار می‌شود به‌طوری که 10 گروه و تکنواز در شاخه‌ی بین‌الملل، 13 گروه در شاخه‌ی پاپ، 8 گروه در شاخه‌ی موسیقی نواحی، 7 گروه در شاخه‌ی بانوان، 13 نوازنده و گروه در شاخه‌ی نسلی دیگر، 24 گروه و نوازنده در شاخه‌ی استعدادهای درخشان و 3 گروه در شاخه‌ی موسیقی کودک و نوجوان 16 گروه نیز در بخش جنبی و خارج از این بخش‌بندی‌ها روی صحنه می‌روند.