اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزمایش «دی ان ای» قاتل فراری را لو داد!



آزمایش «دی ان ای» قاتل فراری را لو داد!

منابع قضایی روز پنجشنبه اعلام کردند با استفاده از پیشرفت های مربوط به تجزیه و تحلیل اطلاعات دی ای ان، مردی که در سال 1998 مرتکب قتل و تجاوز شده بود، بازداشت شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 رابرت جانسون دادستان برونکس آمریکا اعلام کرد است، در زمان وقوع قتل، دی ان ای فرد جنایتکار روی جسد مارلنی کروز چهارده ساله که به شیوه خفه کردن به قتل رسیده بود، کشف شد، اما در آن زمان محدودیت های فناوری شناسایی قاتل را امکان پذیر نکرده بود.

 

پرونده سال گذشته بار دیگر بازگشایی شد و آزمایش های مجددی به عمل آمد که با استفاده از پیشرفت های فناوری شناسایی قاتل عملی شد. اطلاعات دی ان ای مظنون در بانک داده های پلیس فدرال آمریکا اف بی ای که فهرست اطلاعات دی ان ای میلیون ها نفر را در سطح ملی تهیه می کند، موجود بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مظنون که جیمز مارتین چهل و چهار ساله است در ارتباط با قتل و تجاوز تفهیم اتهام شده است و احتمال دارد به حبس ابد محکوم شود./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
قاتل فراری/یعنی آخر خندس..:دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل بی رحم مازندران در چنگال پلیس تهران/ خرید از کارتخوان قاتل فراری را لو داد




اخبار حوادث  - قاتل بی رحم مازندران در چنگال پلیس تهران/ خرید از کارتخوان قاتل فراری را لو داد

ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد پاکدشت شرق تهران، یک متهم به قتل را که پس از ارتکاب جنایت در استان مازندران در یکی از محلات شهرستان پاکدشت مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلمان آدینه وند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای نیابت قضایی از استان مازندران، مبنی بر فرار قاتل فراری و پس از اطلاع از حضور وی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ فرون آباد و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی پس از اینکه متوجه شدند متهم بوسیله کارت عابربانک خود از دستگاه کارتخوان یک مغازه چندین بار اقدام به خرید نموده است، پس از ردگیری دقیق با همکاری صاحب مغازه توانستند به محض مراجعه مجدد به محل وی را شناسایی و دستگیر کنند.

متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی و قضایی تحویل ماموران پلیس انتظامی استان مازندران شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران