اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار و اذیت زنان توسط پستچی قلابی


مرد شیطان صفت که در پوشش پستچی زنان را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می داد در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گرفتار شد.

خبرگزاری مهر: مرد شیطان صفت که در پوشش پستچی زنان را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می داد در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گرفتار شد.

چندی قبل زنی هراسان با مراجعه به اداره آگاهی راز جنایت های سیاه پستچی قلابی را فاش کرد. او به ماموران گفت حوالی ظهر مردی در پوشش پستچی به در خانه ما آمد و مدعی شد که یک بسته پستی دارم. وقتی برای تحویل گرفتن بسته به مقابل در رفتم مرد شیطان صفت با تهدید چاقو مرا به داخل پارکینگ خانه مان کشاند.

زن جوان ادامه داد: متهم تهدید می کرد اگر در برابر مقاومت کنم مرا می کشد. او پس از آزار و اذیت من بلافاصله با یک دستگاه موتور از محل گریخت.

پس از این شکایت، پرونده ای در این باره تشکیل و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقات برای دستگیری مرد شیطان صفت را آغاز کردند.

بررسی های پلیس نشان می دهد مرد تبهکار به این شیوه چند زن دیگر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان با دستور سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات برای دستگیری پستچی قلابی را آغاز کرده و با ردیابی های علمی تخصصی موفق به شناسایی هویت متهم شدند.

مرد شیطان صفت سرانجام در مخفیگاهش در اهالی اسلامشهر دستگیر شد.

متهم در بازجویی های اولیه منکر هر گونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به آزار و اذیت زنان اعتراف کرد. تاکنون چندین زن با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری مردم شیطان صفت  گفت: برای تکمیل تحقیقات منتظر جواب آزمایش دی ان ای بودیم که با اعلام جواب آزمایش ارتکاب جرم از سوی وی برای پلیس محرز شد.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی آغاز شده است.


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت زنان سوریه توسط تروریستهای وهابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار و اذیت زنان به بهانه درمان بیماریهای روحی/ محاکمه نماینده قلابی فرقه هندی



آزار و اذیت زنان به بهانه درمان بیماریهای روحی/ محاکمه نماینده قلابی فرقه هندی

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان نماینده فرقه ای از هند و به بهانه درمان بیماریهای روحی و روانی از طریق نیروی فرا زمینی زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار می داد فردا در دادگاه کیفری تهران محاکمه می شود.

حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از مردی به اتهام آزار و اذیت جنسی شکایت کرد. او به ماموران گفت : مدتی بود دچار مشکلات روحی و روانی شده بودم تا اینکه از طریق یکی از دوستانم با مردی آشنا شدم که مدعی بود از طریق انرژی های فرا زمینی می تواند دردهایم را درمان کند.

مرد شیطان صفت به نام " پ.ه " یک مرکز تاسیس کرده بود و ادعا می کرد مدتی را در هند تحصیل کرده و عضو فرقه ای در این کشور است که از طریق درمان های فرا زمینی می تواند افسردگی و انرژی منفی را از انسان دور کند.

دختر جوان ادامه داد: "پ.ه" خیلی خونسرد و آرام بود و با حرف هایش مرا فریب داد. او طی چند جلسه توانست با روش هایی که از هند آموخته بود مرا آرام کند. اما یک روز که به دفترش رفته بود مرا هیپنوتیز کرد و وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام. وقتی به او اعتراض کرد ، مرد متجاوز گفت: این کار برای این بوده که انرژی منفی را از بدن من خارج کند.

بعد از این ماجرا دوباره دچار افسردگی شدید شدم. یک روز "پ.ه" از من خواست به دفترش بروم . وقتی به آنجا رفتم ، او از من خواست که با دیگر اعضای آن مرکز هم ارتباط داشتم من هم سریع از آنجا گریخته و تصمیم گرفتم نزد پلیس بروم و شکایت کنم.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که متهم جزء فرقه های دروغین است که با ادعای جلسات عرفانی اقدام به اغفال زنان و دختران می کند. او از این طریق اقدام به راه اندازی یک مرکز فساد کرده بود.

در ادامه متهم و چند تن از همدستانش دستگیر شده و در بازجویی ها با انکار اتهامات خود مدعی شدند با روش های خود به بیماران مرکز آرامش می دادند و به اجبار کسی را مورد آزار و اذیت قرار نداده اند.

همزمان با آغاز تحقیقات چند دختر دیگر هم با مراجعه به پلیس مدعی شدند از سوی " ه.پ" مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

هم اکنون پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است و متهم اصلی پرونده، صبح فردا در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه می شود. جلسه دادگاه متهم با توجه به اتهاماتش به صورت غیرعلنی برگزار می شود./مهر