اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار جنسی 19 دختر توسط معلم 60 ساله


یک معلم 60 ساله چینی به جرم آزار و اذیت 19 دانش‌آموز دختر بازداشت شد.

خبرگزاری ایسنا: یک معلم 60 ساله چینی به جرم آزار و اذیت 19 دانش‌آموز دختر بازداشت شد.

پلیس چین اعلام کرد: این معلم در آستانه بازنشستگی به دلیل تعرض و آزار و اذیت 19 دانش آموز دخترِ یک مدرسه ابتدایی بازداشت شده است. بنابر یک بیانیه رسمی دولتی، «ژو جیانمین» که به زودی بازنشسته خواهد شد، به پلیس اعتراف کرده که تاکنون 19 دانش‌آموز دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

«ژو» معلم علوم مقطع سوم ابتدایی یک دبستان در منطقه «هشان» شهر «یی‌یانگ» بوده است. همچنین به دنبال وقوع این رسوایی، «زنگ شین یوئه» مدیر این مدرسه از سوی اداره آموزش و پرورش این منطقه از سمت خود برکنار شده است.

تاکنون 26 دانش‌آموز دختر هشت تا 11 ساله تحت معاینه قرار گرفته‌اند و دولت چین نیز برای دانش آموزان آسیب دیده مشاور روانشناس استخدام کرده است.

چین طی سال‌های اخیر به کرات شاهد موارد متعددی از آزار و اذیت جنسی کودکان از سوی آموزگاران بوده است. در ماه سپتامبر نیز یک معلم 61 ساله مدرسه ابتدایی به دلیل تجاوز به چند دانش آموز بازداشت شد. در ماه آوریل امسال (2014) نیز یک معلم به جرم تجاوز به پنج دانش آموز دختر و آزار و اذیت شش دانش آموز دیگر به مرگ محکوم شد.

دولت چین اعلام کرده از سال 2012 تا 2013 میلادی در مجموع 8069 نفر در این کشور با اتهام آزار و اذیت روبرو شده‌اند. دولت چین قصد دارد قوانین مربوط به چنین جرایمی را تشدید کند.


ویدیو مرتبط :
تجاوز و آزار جنسی دختر هفت ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار جنسی دختر 9 ساله جلوی چشم همسر در مشهد!



 

روزنامه خراسان نوشت: دخترک لاغر‌اندام که چشمان معصومش در باتلاق کبود بدبختی گرفتار شده بود در دایره اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد افزود: ۱۰ روز قبل پدرم مرا همراه خود به خانه یکی از دوستانش که از او مواد مخدر می‌خرید برد و گفت: دخترم این جا منتظر باش و با بچه‌های عمو بازی کن، زود برمی‌گردم. من که قول داده بودم دختر خوبی باشم صورتش را بوسیدم و گفتم فقط زودتر بیا تا به خانه برگردیم.

 

او را عمو صدا می زدم و فکر می‌کردم چون به من و پدرم کریستال می دهد، آدم خوبی است، اما از روزی که توی خانه اش زندانی شدم و او با حرکات و رفتار زشت خود آزارم می داد، فهمیدم آدم کثیف و بی رحمی است.من ۱۰ شبانه روز در خانه دوست پدرم ناله کردم و اشک ریختم تا این که بالاخره موفق شدم از آن جا فرار کنم و خودم را نجات دهم.

دختربچه ۹ ساله که پدرش او را در قبال خرید مقداری موادمخدر به یکی از دوستان قاچاقچی خود فروخته است در بیان داستان بغرنج زندگی اش گفت: پدرم به موادمخدر اعتیاد دارد و مادرم نیز ۲ سال قبل به خاطر قاچاق تریاک دستگیر شد و به زندان افتاد. من نتوانستم مثل دوستانم درس بخوانم و بعد از زندانی شدن مامان، زن غریبه‌‌ای که به خانه ما رفت و آمد داشت مرا به کریستال معتاد کرد.

الان یک شبانه روز است که «کریس» مصرف نکرده‌ام و انگار آتش به جانم افتاده! دخترک لاغر‌اندام که چشمان معصومش در باتلاق کبود بدبختی گرفتار شده بود در دایره اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد افزود: ۱۰ روز قبل پدرم مرا همراه خود به خانه یکی از دوستانش که از او مواد مخدر می‌خرید برد و گفت: دخترم این جا منتظر باش و با بچه‌های عمو بازی کن، زود برمی‌گردم. من که قول داده بودم دختر خوبی باشم صورتش را بوسیدم و گفتم فقط زودتر بیا تا به خانه برگردیم.

آن روز بابا با عجله رفت اما دیگر از او خبری نشد و دوست پدرم در این چند روز جلوی چشم همسرش مرا آزار و اذیت کرد و تازه می‌خواست مرا در اختیار مشتریان موادمخدر که به خانه او رفت و آمد داشتند قرار دهد.

فرشته ادامه داد: دیشب دلم خیلی گرفته بود و دعا می‌کردم راه فراری پیدا کنم.

ناگهان متوجه شدم در خانه باز مانده است. من خیلی سریع بیرون آمدم و پا به فرار گذاشتم. هوا خیلی تاریک بود و می‌ترسیدم جایی بروم. برای همین هم جلوی یک مغازه شیرینی‌فروشی نشستم و از ترس و وحشت گریه می‌کردم که ماشین پلیس را دیدم و از ماموران کمک خواستم.

این دختر کوچک در پایان با چشمان گریان گفت: از تمام باباها و مامان‌ها خواهش می‌کنم مراقب باشند تا معتاد نشوند و بچه‌های خود را دوست داشته باشند. درخور یادآوری است با پی‌گیری‌های کارشناس اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد و به دستور مقام قضایی، دخترک ۹ ساله به سازمان بهزیستی تحویل داده شده است و تحقیقات پلیس برای دستگیری متهمان پرونده ادامه دارد.... / روزنامه خراسان