اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار جنسی دختر جوان توسط شوهر خواهر !


این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

در پی شكایت زن جوانی مبنی بر اینكه توسط همسر خواهرش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه كیفری استان تهران تشكیل و مأموران انتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز كردند.

این دختر نوجوان به طور مکرر در هر فرصتی مورد آزار جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

دختر 18 ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و بعدها با تهدید اینکه اگر به او اجازه نزدیک شدن به خودم را ندهم، به پدرم خواهد گفت که در گذشته با پسری در ارتباط بوده ام، من را وادار به تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه پدرم مردی کاملا متعصب و خشن است، بیان کرد: اگر او می فهمید با پسری دوست هستم، قطعأ من را می کشت.

چراکه او در خانه اجازه نفس کشیدن نیز به ما نمی داد و اجازه نگاه کردن به نامحرم را نداشتیم. همچنین نمی خواستم زندگی خواهرم از هم گسسته شود و تا الان سکوت کردم، اما حالا آزارهای آن مرد، من را  خسته کرده و دیگر نمی توانم صبوری کنم.

گفتنی است؛ این پرونده تا دستگیری متهم در حال پیگیری است.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
کلیپ خواهر شوهر روزت مبارک (تبریک روز زن به خواهر شوهر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزار جنسی دختر جوان توسط دو زورگیر+عکس



زورگیران معتاد  , آزار جنسی , دختر , زورگیری

 

زورگیران معتاد بعد از اینکه دختر جوانی را به عنوان مسافر سوار خودروشان کردند، او را به منطقه ای خلوت بردند و مورد آزار جنسی قرار دادند.

دختر جوانی نخستین روز مرداد ماه به دادسرای جنایی تهران رفت و علیه سه مرد و یک زن پرایدسوار به اتهام زورگیری و آزار و اذیت شکایت کرد. پس از تشکیل این پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی موظف شدند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

شاکی ماجرا را این طور شرح داد: «ساعت 10صبح امروز- روز حادثه- به عنوان مسافر سوار یک پراید نقره ای رنگ با چهار سرنشین شدم. دو مرد در صندلی عقب و یک زن جوان نیز در صندلی جلو نشسته بود.

هنوز چند صد متری بیشتر نرفته بودیم که ناگهان سرنشینان عقب ضمن تهدید با چاقو، من را کتک زدند و تمامی اموال همراهم را که شامل مقادیری طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، کارت عابر بانک به همراه رمز عبور و مبلغی پول بود، به زور گرفتند.

من که دیگر هیچ چیزی برای سرقت نداشتم. از آنها خواهش کردم رهایم کنند اما دو نفر از آن مردان، مرا به منطقه ای خلوت در حاشیه شرقی تهران بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.»

در شرایطی که تحقیقات کارآگاهان در مراحل مقدماتی قرار داشت، زن و مرد جوانی با مراجعه به یک طلافروشی در خیابان پانزده خرداد، مقدار زیادی طلا را برای خرید انتخاب کردند و گفتند قیمت طلاها را از طریق عابربانک پرداخت می کنند از آنجا که عابربانک به این زوج تعلق نداشت، مرد زرگر به آنها مشکوک شد ولی مشتریان ادعا کردند کارت برای یکی از نزدیکان شان است صاحب مغازه که از ظاهر این زن و مرد حدس زده بود آنها به موادمخدر اعتیاد دارند، بعد از واریز شدن پول به حسابش، طلاها را به مشتریان تحویل نداد و گفت برای اطمینان باید کارت شناسایی صاحب عابر بانک را ببیند. دو مشتری نیز با این ادعا که اوراق شناسایی صاحب حساب در خانه است از مغازه بیرون رفتند و قرار شد با مدارک برگردند، در این فاصله فروشنده با پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان ماجرا قرار داد.

ساعتی بعد وقتی مرد مشتری به تنهایی و با در دست داشتن مدارک صاحب حساب به آنجا بازگشت تا طلاهای خریداری شده را تحویل بگیرد، توسط ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد. متهم 22ساله به نام وحید اعتراف کرد عابر بانک و مدارک شناسایی سرقتی است. به این ترتیب او در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و معلوم شد این مرد یکی از چهار پرایدسوار تحت تعقیب است.

وحید اگرچه سرقت را قبول داشت ولی زیربار اتهام آزار دختر جوان نرفت و در اعترافاتش ضمن معرفی همدستانش گفت: «بعد از سرقت من همراه «ساناز» از ماشین پیاده شدیم و به بازار تهران رفتیم تا با عابربانک طلا بخریم و من اطلاعی از آزار و اذیت آن دختر توسط «اصغر» و «علیرضا» – دو متهم دیگر- ندارم.»او ادامه داد: «زمانی که به طلافروشی رفتیم و صاحب مغازه از ما کارت شناسایی صاحب عابر بانک را خواست، بلافاصله با اصغر تماس گرفتم و او گفت مدارک شناسایی را نیز همراه دیگر وسایل همراه او سرقت کرده است.

برای همین با او قرار ملاقات گذاشتم تا مدارک شناسایی مالباخته را تحویل بگیرم. وقتی به محل قرار رسیدیم، آنها مدعی شدند آن دختر را در خیابان رها کرده اند؛ پس از آن نیز ساناز دیگر به همراه من به بازار نیامد و به همراه اصغر و علیرضا به شهریار رفت و قرار شد من نیز طلاها را تحویل بگیرم و نزد آنها بروم.»کارآگاهان با توجه به اعترافات وحید و اطلاعات به دست آمده از متهم دو عضو دیگر «ساناز» - 17ساله – و «اصغر» - 28ساله- را در مخفیگاه شان دستگیر کردند و مطلع شدند دیگر عضو این گروه به نام علیرضا فاقد جا و مکان مشخص و «کارتن خواب» است.

«اصغر» وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، ضمن اعتراف به زورگیری و آزار و اذیت زن جوان گفت: «من و دیگر اعضای گروه به شیشه اعتیاد داریم و برای تهیه مواد سرقت می کردیم. آن روز من و علیرضا شیشه زیادی کشیده بودیم و در حالت طبیعی نبودیم به همین علت وحید همراه من، برای فروش طلاهای سرقت شده از ما جدا شدند.

پس از آن ما تصمیم گرفتیم طعمه مان را مورد آزار قرار دهیم.» در شرایطی که بازجویی ها از متهمان ادامه داشت، شکایت های مشابه دیگری درخصوص زورگیری توسط سرنشینان خودروهای پراید به پلیس آگاهی تهران اعلام شد. در بیشتر شکایات، مالباختگان زنان جوان بودند و همگی علاوه بر اشاره به حضور یک زن حدودا 20ساله در خودرو سارقان به خالکوبی «علامت دزدان دریایی» و حرف «K» روی دستان یکی از متهمان اشاره کردند و با توجه به این نشانه ها معلوم شد آنان نیز توسط همین باند هدف سرقت قرار گرفته اند.

یکی از مالباختگان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «ساعت 21:20 روز 17فروردین در میدان میرداماد به مقصد سیدخندان سوار یک پراید شدم و از آنجایی که در صندلی عقب خودرو نیز یک دختر جوان نشسته بود، به هیچ عنوان فکر نمی کردم هر چهار سرنشین خودرو با یکدیگر همدست هستند.

بعد از طی مسافتی کوتاه ناگهان آن دختر جوان، کیف دستی ام را گرفت و گفت «هرچه داری زود بده» در همین لحظه پسر جوانی که در صندلی عقب پراید در کنار او نشسته بود و روی دستانش خالکوبی شبیه به تصویر «دزدان دریایی» داشت، به همراه سرنشین صندلی جلو با چاقو مرا تهدید کردند تا بدون هیچ گونه مقاومتی تمامی اموال باارزش خود را به آنها تحویل دهم و من نیز از ترس جانم تسلیم شدم و 200هزار تومان وجه نقد و سه عدد کارت عابر بانک و تلفن همراه خودم را به آنها دادم.../جام نیوز