اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزار جنسی بیماران زن توسط پزشک هوسران


دادگاهی در کانادا یک متخصص بیهوشی در این کشور که بیماران خود را پس از تزریق دارو و بی‌حس‌شدن بدنشان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داد، به ده سال زندان محکوم کرد.

خبرآنلاین: دادگاهی در کانادا یک متخصص بیهوشی در این کشور که بیماران خود را پس از تزریق دارو و بی‌حس‌شدن بدنشان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داد، به ده سال زندان محکوم کرد.

 دکتر جرج دودنات، ۶۵ ساله، در دادگاه به آزار جنسی و تجاوز به ۲۱ بیمار خود متهم شده بود و اکنون با مجرم شناخته شدن علاوه بر ابطال پروانه کار و طبابت، به تحمل ده سال زندان محکوم شده است.

قربانیان دکتر دودنات که زنانی در محدوده سنی ۲۵ تا ۷۵ سال هستند، به دادگاه گفته اند هنگامی که او شروع به آزار جنسی آنها می‌کرده، هنوز هوشیار بودند اما دیگر نمی‌توانستند (به علت تزریق دارو) اعضای بدنشان را حرکت دهند.

به غیر از یک مورد، تمامی این موارد اذیت و آزار جنسی در بیمارستان عمومی نورث یورک شهر تورنتو و در حد فاصل سالهای ۲۰۱۰-۲۰۰۶ روی داده است.

 دودنات در جریان دادگاه ادعا کرده است  که اثرات داروهای بیهوشی باعث شده بیماران او با "توهم مورد آزار جنسی قرار گرفتن" روبرو شوند.


ویدیو مرتبط :
آزار جنسی خبرنگار زن فرانسوی در قاهره هنگام پخش گزارش زنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار یک مجری زن بخاطر اذیت و آزار جنسی مدیر شبکه + عکس!!



اذیت و آزار جنسی,آزار جنسی,روابط جنسی

 

طی چند وقت اخیر آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی از کارکنان و مجریان شبکه های ماهواره ای جهان عرب به شدت افزایش یافته به طوری که هر از چند گاهی یکی از اخبار مربوطه در این زمینه به جنجالی بین المللی یا یک رسوایی اخلاقی برای یک شبکه ماهواره ای تبدیل می شود.

 

خانم “رجاء اقصابنی” مجری معروف و سرشناس یکی از شبکه های ماهواره ای با نام روتانا که یکی از معروف ترین شبکه های ماهواره ای تخصصی در زمینه موزیک در جهان عرب است، مورد آزار و اذیت جنسی مدیران ارشد این شبکه قرار گرفت از همین رو خانم “رجاء اقصابنی” برای فرار از دست آنان و این جور مسائل این شبکه را ترک کرد.

 

منبع:فان پاتوق