اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزادی 9 معلم ایرانی بازداشت‌شده در امارات



معاون کنسولی وزارت امور خارجه از آزادی ۹ معلم ایرانی بازداشت‌شده در امارات خبر داد.

حسن قشقاوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دقایقی پیش معلمان ایرانی دستگیرشده در العین امارات متحده عربی آزاد شدند.

چهارشنبه گذشته 9 معلم مرد ایرانی و 13 معلم زن به بهانه نداشتن بطاقه‌العمل (کارت کسب وکار) و همچنین مجوز کاری در منطقه العین که زیر نظر ابوظبی است، بازداشت شده‌ بودند که البته معلمان زن قبلا با قرار کفالت آزاد شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

۹ معلم بازداشت شده به زودی به نزد خانواده‌هایشان برمی‌گردند

سفیر ایران در امارات با اشاره به آزادی ٩ معلم بازداشتی ایران در این کشور، گفت: همکاران من در محل هستند تا این معلمان را مشایعت کرده تا به نزد خانواده‌هایشان برگردند.

 محمدرضا فیاض سفیر ایران در ابوظبی در گفتگو با فارس، با اشاره به آزادی ٩ معلم بازداشتی ایران در این کشور، گفت: همکاران من در محل هستند تا این معلمان را مشایعت کرده تا به نزد خانواده هایشان برگردند.

وی ضمن قدردانی از مقامات امارات به ویژه دادستان ابوظبی که به گفته وی همکاری خوبی در این زمینه داشتند، اظهار داشت: سفارت ایران نیز در این زمینه پشتیبانی های لازم را صورت داد و ضمانت کردیم که مشکلات اداری برطرف شود و امیدواریم با رفع موانع، مدارس به قوت خود به کار ادامه دهند.

 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا،فارس

 


ویدیو مرتبط :
جزئیات بازداشت متهم اختلاس 3000 میلیاردی در امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل بازداشت 9 معلم ایرانی در امارات


رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، گفت: ۹ معلم ایرانی در امارات به دلیل داشتن ویزای دبی و تدریس در العین بازداشت شده اند که تا فردا آزاد می شوند.

خبرگزاری مهر: خلیل الله بابالو رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، درباره بازداشت ۹ معلم ایرانی در امارات، گفت: تعداد ۹ معلم ایرانی که در شاخه های مختلف تدریس می کنند و در یک مدرسه در العین مشغول فعالیت هستند بازداشت شده اند.

وی افزود: دلیل بازداشت این معلمان ایرانی در امارات داشتن ویزای دبی به جای ویزای العین است.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، تصیریح کرد: البته در سال های گذشته نیز معلمان با ویزای دبی در العین تدریس می کردند و مشکلی نداشت اما امسال به دلیل نداشتن ویزای العین برای معلمان مشکل ایجاد کرده اند.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا فردا دوشنبه معلمان بازداشتی آزاد شوند.