اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آزاده پیدا شد +عکس


گلوریا هاردی بازیگر ایرانی-فرانسوی سریال کیمیا و ساعد سهیلی-از بازیگران جوان سینمای ایران- جمعه صبح مهمان برنامه خوشا شیراز بودند.

توریسم آنلاین: گلوریا هاردی بازیگر ایرانی-فرانسوی سریال کیمیا و ساعد سهیلی-از بازیگران جوان سینمای ایران- جمعه صبح مهمان برنامه خوشا شیراز بودند.

آزاده پیدا شد +عکس

در برنامه این هفته خوشا شیراز گلوریا هاردی به این نکته جالب اشاره کرد که مادرش اصالتا اهل شیراز است.

آزاده پیدا شد +عکس

هادی قندی تهیه کننده برنامه خوشا شیراز چند عکس از پشت صحنه این برنامه در اینستاگرامش قرار داده که می بینید.


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری دوباره یک عکس جنجالی منتشر کرد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه بعدی جانشین مجیدی هم پیدا شد / عکس



 

گزینه بعدی جانشین مجیدی هم پیدا شد / عکس

بازیکن 22 ساله ارمنی الاصل بلژیکی، یکی از گزینه های مدیر عامل استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

فتح الله زاده در برنامه 90 گفت به دنبال یک بازیکن ارمنی هستند که در 12 بازی، 12 گل زده. بازیکنی با این ویژگی در لیگ بلژیک، تنها یک گزینه داشت که البته از نظر آمار گل، چیزی در رزومه اش به چشم نمی آمد. بازیکنی جوان به اسم ایوان یاگان که ملیت دوگانه بلژیکی، ارمنی دارد و برای تیم ملی کشورش هم بازی نکرده. او متولد سال 1989 است و تنها 22 سال سن دارد.

یاگان در تیم شارلوای بلژیک بازی می کند که مدیریتش بر عهده عباس بیات از دوستان قدیمی فتح الله زاده است و سال های سال بازیکنی مثل داریوش یزدانی در این تیم بازی کرده. حالا به نظر می رسد حاجی که همیشه با فروش بازیکنانش به شارلوا، درآمدزایی می کرد، می خواهد قصه را بر عکس کند.

فتح الله زاده که در دو سال گذشته حتی یک خارجی موثر برای تیمش نخریده باید دید این بار می تواند یکی مثل جان واریو را برای تیمش بخرد؟ جانواریو بی شک بهترین خرید خارجی تاریخ استقلال با فتح الله زاده است.