اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«آریل شارون» ، مفقود شده است!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بر اساس اعلام یک مرکز اسرائیلی«آریل شارون» نیمه جان، مفقود شده است!

خبرگزاری فارس: یک مرکز صهیونیستی در جریان تحقیقات خود درباره وضعیت جسمانی نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در بیمارستان های صهیونیستی، متوجه شد که هیچ اثری از وی در این بیمارستان‌ها نیست.  

 مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که مرکز صهیونیستی "رویتر" اعلام کرد که در تلاش برای کسب اطلاع از وضعیت سلامت «آریل شارون» در داخل بیمارستان‌ها است و در همین راستا پزشک مخصوص شارون گفت از زمانی که وی دچار سکته مغزی شد، هیچ تغییری در وضعیت سلامت وی رخ نداده است.

مرکز مذکور ضمن بیان این مطلب که مسئول بیمارستان‌های "هداسا هار هتسوفیم" و "عین کیرم" بر عدم حضور شارون در این بیمارستان ها تاکید کرده‌اند، تصریح کرد که مسئولان بیمارستان "تل هاشومیر" نیز گفته‌اند که از مکان حضور شارون اطلاعی ندارند.

شارون در سال 2006 دچار سکته مغزی شد و به رغم اجرای چندین عمل جراحی بر روی وی، به هوش نیامد و تا این لحظه نیز تحت مراقبت های ویژه پزشکی در کما به سر می برد./فارس


ویدیو مرتبط :
فیلم/ خوشحالی مردم فلسطین از مرگ آریل شارون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حال آریل شارون وخیم اعلام شد



اخبار,آریل شارون,مرگ آریل شارون


اخبار بین الملل - حال آریل شارون وخیم اعلام شد

شبکه تلویزیونی فرانس 24 به نقل از مقامات بیمارستانی در فلسطین اشغالی گزارش داد که حال عمومی آریل شارون، نخست وزیر و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی رو به وخامت گذاشته است.

به گزارش ایرنا آریل شارون که به قصاب صبرا و شتیلا شهرت یافته است، از سال 2006 میلادی تاکنون در کما به سر می برد و اینک دچار نارسایی شدید کلیه شده است.

شارون در سال 1982 زمانی که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود، در حمله به اردوگاه های فلسطینی در لبنان حدود 800 تا 3500 فلسطینی غیر نظامی که بسیاری کودک نیز بودند را قتل عام کرد.

آریل شارون از سال 2001 تا 2006 نخست وزیری این رژیم را بر عهده داشت و در 5 ژانویه سال 2006 دچار سکته مغزی شد و از آن زمان تاکنون در کما به سر می برد.

اخبار بین الملل - ایرنا