اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرژانتین با "لیونل مسی" از سد برزیل گذشت


تیم فوتبال آرژانتین با درخشش "لیونل مسی" در دیداری دوستانه از سد برزیل گذشت.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال آرژانتین با درخشش "لیونل مسی" در دیداری دوستانه از سد برزیل گذشت.

 تیم فوتبال آرژانتین بامداد یکشنبه با نتیجه 4 بر 3 از سد رقیب دیرینه خود برزیل در ورزشگاه "مت‌لایف"  نیویورک گذشت.

"روملو" در دقیقه 32 قهرمان پنج دوره رقابت‌های جام جهانی را پیش انداخت. "لیونل مسی" پس از این گل دو بار در دقایق 31 و 34 برای آرژانتین گل زد تا راه راه پوشان 2 بر یک جلو بیفتند.

 "اسکار" در دقیقه 56 گل مساوی را وارد دروازه آرژانتین کرد و "هالک" در دقیقه 72 گل سوم برزیل را به ثمر رساند.

آرژانتین سه دقیقه بعد توسط "فردریکو فرناندز" به گل رسید و مسی در دقیقه 84 گل چهارم و پیروزی بخش آرژانتین را وارد دروازه برزیلی‌ها کرد.




لیونل مسی در این فصل از رقابت‌ها 73 گل در 60 بازی برای بارسا به ثمر رساند و رکورد 67 گل "گرد مولر"، مهاجم بایرن مونیخ در فصل 73-1972 را شکست.

این بیست و ششمین گل مسی در 70 بازی برای آرژانتین است ضمن اینکه دومین هت تریک این بازیکن در تیم ملی کشورش هم به حساب می‌آید. وی برای نخستین بار در 29 فوریه در دیدار با سوئیس هت تریک کرده بود.

از دیدار دوستانه تیم‌های برزیل و آرژانتین 81 هزار و 994 نفر دیدن کردند.     


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده زیبای لیونل مسی به برزیل در بازی دوستانه برزیل-آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرژانتین از سد ایتالیا گذشت


دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب در نقاط مختلف دنیا بین تیم های ملی برگزار شد که طی آن تیم های برزیل، ایتالیا و دانمارک مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

خبرگزاری مهر: دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب در نقاط مختلف دنیا بین تیم های ملی برگزار شد که طی آن تیم های برزیل، ایتالیا و دانمارک مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

 تیم ملی آرژانتین موفق شد در رم با نتیجه 2 بر یک ایتالیا میزبان خود را شکست دهد. در این دیدار گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتین یک گل به ثمر رساند و گل دیگر تیمش را ساخت تا تیمش میزبان اروپایی خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار مهم برزیل با گل به خودی دنی آلوز در دقیقه 48 بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئیس شد. انگلیس نیز در ومبلی با گل های والکات (29)، ولبک (53) و لامبرت (70) با نتیجه 3 بر 2 از سد اسکاتلند گذشت.

کریس رونالدو نیز با گل دقیقه 87 خود پرتغال را از شکست مقابل هلند نجات داد تا جدال این دو تیم در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. دیدار دو تیم بلژیک و فرانسه هم در پایانی گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نتایج کامل رقابتها به شرح زیر است:

اکوادور صفر – اسپانیا 2

پرتغال یک – هلند یک

انگلیس 3 – اسکاتلند 2

بلژیک صفر – فرانسه صفر

لهستان 3 – دانمارک 2

ایتالیا یک – آرژانتین 2

سوئیس یک – برزیل صفر

آلمان 3 – پاراگوئه 3

سوئد 4 – نروژ 2

ترکیه 2 – غنا 2