اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«آرنولد» سفیر شد


«آرنولد شوارتزینگر» عنوان افتخاری سفیر گردشگری شهر مادرید اسپانیا را دریافت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: «آرنولد شوارتزینگر» عنوان افتخاری سفیر گردشگری شهر مادرید اسپانیا را دریافت می‌کند.

پس از گذشت 30 سال از ساخت فیلم «کونان بربر»، شهر مادرید قصد دارد با اعطای عنوان افتخاری سفیر گردشگری به آرنولد شوارتزینگر از بازیگر این فیلم تجلیل به عمل آورد.

شوارتزینگر برای دریافت این جایزه راهی منطقه جنوبی اسپانیا که فیلم «کونان بربر» در آن فیلمبرداری شده می‌شود. این هنرپیشه هالیوودی نخستین چهره‌ای است که این عنوان را دریافت می‌کند.

مقامات پایتخت اسپانیا از بازیگر «نابودگر» (ترمیناتور) برای پیوستن به کمپین رونق گردشگری خارجی دعوت کرده‌اند. هر ساله مسابقات پرورش‌اندام به نام آرنولد در این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش نیویورک تایمز، قرار است شوارتزینگر روز یکشنبه هفته آینده ستاره‌ای را در تالار مشاهیر «آلمریا» در ساحل مدیترانه به نام خود ثبت کند.

مسئولان دولتی مادرید سعی دارند توجه سینماگران را به منطقه بیابانی که «کونان» در آن فیلمبرداری شده، جلب کنند. «کونان بربر» در سال 1982 به روی پرده رفت و آرنولد شوارتزینگر را به ستاره‌ای بین‌المللی بدل کرد.


ویدیو مرتبط :
عطر سفیر-تصاویر جشن اولین سالگرد افتتاحیه سفیر پاسداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنفرانس خبری سفیر پاکستان درباره ریگی



 

ریگی

 

سفیر پاکستان در تهران در کنفرانس خبری خود از برگزاری نشست سه جانبه مقام های ایران، افغانستان و کشورش در ماه آینده میلادی در اسلام آباد خبر داد.

به گزارش مهر سفارت پاکستان در تهران به مناسبت بازداشت «عبدالمالک ریگی» سرکرده تروریست ها و اشرار شرق در عملیات پیچیده نیروهای اطلاعاتی کشورمان، کنفرانس خبری برگزار کرد که

«محمد بخش عباسی» در آغاز این نشست، بازداشت این تروریست تحت تعقیب را تبریک گفت. وی در ادامه از همکاری های اطلاعاتی میان پاکستان و ایران سخن گفت و به مواردی که تاکنون اسلام آباد درباره بازداشت افراد شرور و تحویل آنها به ایران اقدام کرده، اشاره کرد. سفیر پاکستان در ادامه به وجود تروریست های بین المللی و استفاده آنها از مدرک جعلی اشاره کرد و گفت؛ اغلب تروریست های بین المللی با استفاده از گذرنامه های مصری یا کشورهای آسیای میانه به فعالیت خود ادامه می دهند. محمد بخش عباسی در پاسخ به پرسش مهر در ارتباط با خبر ادعایی شبکه تلویزیونی الجزیره مبنی بر اینکه «پاکستان یک هفته قبل عبدالمالک ریگی را به ایران تحویل داده»، گفت؛ آینده همه چیز را ثابت می کند. وی پرسش دیگر مهر مبنی بر «همکاری نامناسب اسلام آباد در بازداشت عبدالمجید ریگی و تحویل وی به ایران و این مطلب که در بازداشت عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور و تحویل او به ایران، اسلام آباد ابتدا یک فرد دیگر را به جای وی تحویل ایران داده بود، اما هوشیاری ایران سبب شد پاکستان عبدالحمید ریگی واقعی را تحویل ایران دهد» را به کلی تکذیب کرده و گفت؛ حضور عبدالحمید ریگی نشان می دهد پاکستان همکاری مناسبی در این زمینه داشته است.