اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرنولد در«آواتار 2»


خبر همکاری آرنولد شوارزنگر با جیمز کامرون در قسمت دوم اکشن علمی- تخیلی «آواتار»، سر و صدای زیادی در بین اهل فن و رسانه‌های گروهی به پا کرده است.

خبرگزاری فارس: خبر همکاری آرنولد شوارزنگر با جیمز کامرون در قسمت دوم اکشن علمی- تخیلی «آواتار»، سر و صدای زیادی در بین اهل فن و رسانه‌های گروهی به پا کرده است.

 روز گذشته منابع نزدیک به فیلم «آواتار» گفتند جیمز کامرون در حال صحبت با دوست و همکار قدیمی خود است تا یکی از نقش‌های مهم فیلم را به او بدهد.

بر همین اساس رسانه‌های گروهی با قاطعیت اعلام کرند آرنولد شوارزنگر در قسمت دوم «آواتار» بازی خواهد داشت و دوباره در یک فیلم سینمایی با جیمز کامرون همکاری می‌کند.

بر اساس شنیده‌ها قرار است این قهرمان اکشن ژانر اکشن و حادثه‌ای در «آواتار 2» در نقش کاراکتر منفی و خبیث قصه ظاهر شود.

کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه کننده این فیلم علمی تخیلی دو هفته قبل اعلام کرد کار انتخاب بازیگران نقش‌های مختلف آن شروع شده است.

با وجود پخش وسیع خبر حضور آرنولد در «آواتار 2»،هیچ یک از مسئولان کمپانی فوکس قرن بیستم و همچنین جیمز کامرون، در این باره اظهار نظری نکرده و چیزی نگفته‌اند.

با این حال، خبر بازی آرنولد در قسمت دوم «آواتار» آن چنان انعکاس وسیعی داشته که بعید به نظر می‌رسد این فیلم بدون حضور او جلوی دوربین برود.

بحث همکاری این بازیگر با «آواتار 2»در حالی در سطح وسیعی مطرح و پخش شده که تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند سه قسمت بعدی آن (قسمت‌های دوم تا چهارم) را به صورت همزمان و پی در پی فیلم‌برداری و تولید خواهند کرد.

اما در حال حاضر مشخص نیست که آرنولد فقط نقش منفی قسمت دوم «آواتار» را بازی می‌کند، یا این که در قسمت‌های سوم و چهارم آن هم بازی و حضور خواهد داشت.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، چاش فریدمن هم‌اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم است و جیمز کامرون در کار نوشتن آن به وی کمک می‌کند.

فیلم‌نامه قسمت سوم این اکشن علمی تخیلی را هم ریک جافا و آماندا سیلور می‌نویسند. شین سالمو برای کار نگارش فیلم‌نامه چهارمین قسمت فیلم انتخاب شده است.

کلید فیلم‌برداری سه قسمت تازه «آواتار» اوایل تابستان سال 2014 زده می‌شود. این فیلم‌ها به ترتیب در فصل تابستان سال‌های 2016، 2017 و 2018 به روی پرده سینماهای جهان خواهند رفت.

آرنولد و جیمز کامرون در دهه هشتاد میلادی در دو قسمت اول و دوم مجموعه فیلم علمی تخیلی «ترمیناتور» با یکدیگر همکاری کردند.


ویدیو مرتبط :
10 شرور برتر آواتار - آواتار آنگ و آواتار کورا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آواتار در بریتانیا هم صدر گیشه را از دست داد



 

 

آواتار در بریتانیا

 

فیلم «آواتار» که درحال حاضر لقب پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را یدک می‌کشد، روزهای صدرنشینی‌اش در گیشه سینماهای بریتانیا به پایان رسید و جایگاه نخست را به فیلم پرستاره «روز والنتاین» واگذار کرد و در رده دوم جدول قرار گرفت.



رویترز نوشت: رده سوم به فیلم «مرد گرگ نما» که بنیچیو دل تورو بازیگر اصلی آن است، اختصاص دارد و کارتون «پرنسس و قورباغه» پس از آن ر جایگاه چهارم ایستاده است.



رده پنجم هم به فیلم «پرسی جکسون و خدایان یونانی» که بازیگرانی چون پپیرس برازنان و اوما ثورمان در آن حضور دارند، رسید.



فیلم بالیوودی «اسم من خان است» یک پله بالا تر از فیلم «شکست ناپذیر» کلینت که داستان آن درباره «نلسون ماندلا» است، قرار گرفت.



فیلم «یک مرد مجرد» که کالین فرث در آن نقش یک مرد عجیب و غریب را بازی می کند، در رتبه هشتم جدول پر فروش ترین های سینمای بریتانیا قرار گرفت.