اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرش برهانی: به خدا فیس بوک ندارم!


مدت هاست که صفحات اجتماعی زیادی با نام آرش برهانی در فضای مجازی فعالیت می کنند. جالب اینکه در این صفحه ها عکس های شخصی زیادی هم از شماره 9 استقلال گذاشته می شود.

مدت هاست که صفحات اجتماعی زیادی با نام آرش برهانی در فضای مجازی فعالیت می کنند. جالب اینکه در این صفحه ها عکس های شخصی زیادی هم از شماره 9 استقلال گذاشته می شود. با همه اینها برهانی هر فعالیتی با نام خودش در فضای مجازی را تکذیب می کند. به خصوص اینکه چند روز پیش مطلبی درباره فیس بوک آرش برهانی در تماشا چاپ شده بود که باعث ناراحتی او شد.

برهانی روز گذشته در تماس با خبرنگار تماشا در این باره گفت: «به خدا من فیس بودک ندارم و مطلبی که درباره فیس بوک من نوشته اید، دردسرهای زیادی را برایم به وجود آورده است.»

برهانی: به خدا فیس بوک ندارم!

او درباره پیج های فعال در فیس بوک با نام خودش می گوید: «متاسفانه پنج شش صفحه در فیس بوک هستند که خودم هم هر بار با دیدن آنها تعجب می کنم. آنها حتی از عکس های شخصی من استفاده می کنند و اصلا نمی دانم این عکس ها را از کجا می آورند! به هر حال باید بگویم این صفحه ها برای من نیستند و عده ای با این کار من را به دردسر انداخته اند. با همه اینها مهمترین نگرانی من از این است که کسی از این طریق از هواداران استقلال سوء استفاده نکند و با نام من مشکلی برای آنها ایجاد نکند.»


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین: هیچ صفحه ای در فیس‌بوک ندارم


مهاجم جدید سپاهان با رد داشتن صفحه‌ی اجتماعی در فیس‌بوک و ابراز خرسندی از حضور در سپاهان می‌گوید می‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

ایسنا: مهاجم جدید سپاهان با رد داشتن صفحه‌ی اجتماعی در فیس‌بوک و ابراز خرسندی از حضور در سپاهان می‌گوید می‌خواهد به اهدافش با سپاهان برسد.

آرش افشین درباره ی پیوستنش به سپاهان و جداییش از فولاد گفت: به هر حال شرایطی پیش آمد که نیاز به پیشرفت داشتم و با مشورت، این تصمیم را گرفتم. انصافا تصمیم سختی بود و ان‌شاءالله که به نفع فوتبالم شود. واقعیت این است که تا الان که با شما حرف می زنم، رویم نشده به آقای فرکی زنگ بزنم. حتی رویم نمی‌شود به او نگاه کنم. از همین جا از او به خاطر زحماتی که برای من کشید تشکر می کنم و از او عذر خواهی می کنم. به هر حال وضعیت به گونه ای شد که با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوستم و امیدوارم به اهدافم در این تیم برسم.

او در پاسخ به این سوال که گفته شده دلیل نرفتنش به استقلال، صحبتهای جباری بوده در غیر این صورت به استقلال می‌رفت، اظهار کرد: من دوست ندارم در این باره صحبتی بکنم. واقعیت این است که زیاد به این مسائل دقت نکردم و فکر می‌کنم قسمت نشد به استقلال بروم. دوست داشتم به استقلال بروم اما نشد و در حال حاضر از حضور در سپاهان خوشحالم. من قبلا هم گفته بودم که امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد با او کار کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما بعد از صحبت با مدیر برنامه هایم و جمع بندی با سایر دوستانم به این نتیجه رسیدم که در سپاهان حضور یابم.

مهاجم هافبک جدید سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در صفحه ی اجتماعیش چندی پیش با نوشتن سلام استقلال، موجی را به راه انداخته بود که عده ای تصور کردند او بطور قطع آبی پوش می شود، بیان کرد: صاحب این صفحه من نیستم و بطور قطع طی روزهای آینده از کسی که آنرا اداره می کند، شکایت خواهم کرد. من یک بازیکن حرفه ای هستم و اصلا دلیلی ندارد که چنین مسئله‌ای را عنوان کنم. من برای کسی که به اسم من، آن صفحه را می چرخاند متاسفم و شک نکنید از او شکایت خواهم کرد.

افشین: هیچ صفحه ای در فیس‌بوک ندارم

افشین در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره ی پیشنهادهای خارجیش، افزود: پیشنهادهای خارجی هم داشتم و آنها را با آقای فاضلی، مدیر برنامه هایم مطرح کردم و خودم هم دوست داشتم لژیونر شوم اما شرایط به گونه‌ای شد که راهی سپاهان شدم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر صحبت پیشنهاد بالای یک میلیاردی استقلال به او صحت داشته، اظهار کرد: من واقعا از این مسائل اطلاعی ندارم و همه‌ی این مسائل را باید از آقای فاضلی بپرسید. قطعا درباره‌ی چیزی که از آن بی اطلاع هستم، صحبتی نمی‌کنم و الان هم چون بازیکن سپاهان هستم، تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.

بازیکن سال گذشته فولاد در ادامه از اهدافش در سپاهان گفت و افزود: هدفم حضوری قدرتمند در سه جام با سپاهان است. می خواهم قهرمانی در لیگ و آسیا را با این تیم تجربه کنم و به اروپا برسم. این مسئله دور از دسترس من نیست و در خودم این توانایی را می بینم. می خواهم در افتخار قهرمانی سپاهان من هم سهمی داشته باشم.

افشین در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است، از مسافران به جام جهانی برزیل باشد، به ایسنا گفت: من تمام تلاشم را می کنم که از مسافران تیم ملی به جام جهانی باشم. می خواهم نظر کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا او را تحت تاثیر قرار دهم. همه دوست دارند در جام جهانی باشند و من هم می خواهم این تجربه ی بزرگ را داشته باشم و به همین دلیل همه توانم را برای رسیدن به آن صرف خواهم کرد.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تیم سپاهان ملحق می شود، اظهار کرد: تیم سپاهان روز چهارشنبه از اردوی خارجیش به ایران باز می گردد و من تا آن زمان به تمرینات اختصاصی خودم مشغول خواهم بود و تلاش می کنم از فرم مطلوبم فاصله نگیرم.