اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرش افشین: وحشتناک انگیزه دارم


فولادی های اهواز با بردن مس، خودشان را به صدر رساندند و شاگردان حسین آقای فرکی خوشحالی را در آغوش گرفتند.

سایت گل: مصاحبه سایت گل با آرش افشین را بخوانید.

بازی با مس؟

بازی خوبی بود،در این بازی ما به 3امتیازش خیلی نیاز داشتیم و آقای فرکی هم از ابتدای هفته به ما می گفت که باید ببریم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

ما همگی زحمت کشیدیم و برای بردن تلاش کردیم و خدا کمک کرد توانست به 3امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کنیم.

صدر جدول و قهرمانی؟

قطعاً ما پتانسیل بالایی داریم که الان اینجای جدول هستیم بازیکنان خوبی در اختیار داریم که با هدایت یک مربی خیلی خوب مثل حسین آقا کامل تر شده ایم،بچه های فولاد دیگر تقریباً با تجربه شده اند و می توانیم به قهرمانی برسیم اما فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد و باید فقط تلاش کرد تا ببینیم خدا چه می خواهد.

فولاد امتیاز بازی های آسانتر را معمولاً از دست می دهد؟!

بله قبول دارم تیمی که می خواهد قهرمان شود باید تمام بازی ها را ببرد و بازی سخت و آسان برایش یکی باشد.در همین بازی با ذوب آهن ما می توانستیم برنده باشیم اما خب کمی بی دقت بودیم.البته این هم به تجربه برمیگردد که بازیکنان ما کم کم به مرز پختگی رسیده اند.

عطش آرش افشین برای کسب موفقیت؟

قطعاً من انگیزه زیادی دارم و به فولاد آمده ام تا هم به فولاد کمک کنم هم به خودم کمک کرده باشم،من اینجا هستم تا اتفاقات گذشته را فراموش کنم و برای کسب موفقیت و پیروزی فقط تلاش کنم البته در این راه انصافاً حسین آقای فرکی خیلی کمکم کردند و من خودم را مدیون ایشان می دانم و همچنین مردم عزیز که همیشه با تشویق ها و حمایت هایشان به من کمک کردند.

تیم ملی؟

خب اینکه آرزوی هر بازیکنی است آن هم در آستانه جام جهانی همه تلاش می کنند تا به این هدف بزرگ برسند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و با تمام وجود تلاش می کنم تا اگر قسمت شد و خدا خواست با تشخیص آقای کی روش بتوانم با پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی به کشورم خدمت کنم.


ویدیو مرتبط :
دانلود آهنگ بهم انگیزه میده از آرش فلاحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرکی: علی کریمی را می‌خواهیم/ آرش افشین را با میداوودی عوض نمی‌کنیم



فرکی: علی کریمی را می‌خواهیم/ آرش افشین را با میداوودی عوض نمی‌کنیم

ایسنا:  حسین فرکی می‌گوید فولاد به دنبال شکست فجرسپاسی برای تداوم بخشیدن به روند خوب خود در لیگ برتر است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این هفته‌ تیمش مقابل فجر سپاسی که در اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این که در این بازی میزبان هستیم باید استفاده کامل را از شرایط میزبانی ببریم. امیدوارم هواداران خوب فولاد هم روز جمعه به حمایت ما بیایند تا بتوانیم همچنان بر روند صعودی خود لیگ ادامه دهیم.

وی ادامه داد: فجر تیم خوب و یک دستی دارد و تا الان هم نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. محمود یاوری هم استاد بنده است و من همیشه مقابل او درس پس می‌دهم. او یکی از زحمتکش‌ترین مربیان است و هم اکنون با تیمش در رده سوم رقابت‌ها قرار دارد.

فرکی با اشاره به این که هر دو تیم یک 90 دقیقه سخت را پیش‌رو دارند، گفت: مجموعه بازیکنان دو تیم جوان و با انگیزه هستند که این موضوع نوید یک بازی سخت و دشوار را می‌دهد. امیدوارم با گرفتن سه امتیاز این بازی شرایط خود را در جدول بهتر از قبل کنیم.

سرمربی فولاد درباره روند رو به رشد تیمش در هفته‌های گذشته و رسیدن به رده نهم جدول گفت: ما روزهای سختی را در ابتدای فصل گذراندیم. بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند و کیفیت خوبی از خود نشان دادند. الان نتیجه‌ این تلاش ما حضور در رده نهم جدول است. به هیچ وجه افسوس امتیازهای از دست رفته را نمی‌خوریم، چرا که دیگر چیزی تغییر نمی‌کند. به غیر از یک بازی‌مان برابر ذوب آهن که هنوز فکر من را مشغول کرده است همه دیدند چه اتفاقاتی در آن بازی رخ داد. با این حال آن بازی هم تمام شد و ما به فکر آینده هستیم.

فرکی درباره شایعه معاوضه میلاد میداوودی، مهاجم استقلال با آرش افشین بازیکن تیمش گفت: این موضوع در حد همان شایعه است که در بعضی رسانه‌ها مطرح می‌شود. من مخالف جدایی افشین از فولاد هستم و دلیلی هم برای این کار نمی‌بینم. درباره چنین موضوعی ابتدا دو باشگاه باید با هم صحبت کنند که تا به حال فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد.

سرمربی فولاد در پایان درباره علاقه این باشگاه برای جذب علی کریمی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و ما هم از داشتن او خوشحال می‌شویم. خود من از حضور علی استقبال می‌کنم او می‌تواند کمک خوبی برای ما در ادامه فصل باشد. البته این موضوع به باشگاه بستگی دارد و تا به حال مذاکره‌ای برای این کار صورت نگرفته است./ایسنا