اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرش افشین با استقلال به توافق رسید


علی فتح الله زاده به محض بازگشت از باکو خبر از توافق اولیه با آرش افشین داد. بازیکنی که در تیم پایه های استقلال هم سابقه بازی دارد. آبی ها با جیب خالی هم بازیکن می خرند.

قدس آنلاین: علی فتح الله زاده به محض بازگشت از باکو خبر از توافق اولیه با آرش افشین داد. بازیکنی که در تیم پایه های استقلال هم سابقه بازی دارد. آبی ها با جیب خالی هم بازیکن می خرند.

به دنبال توافقات اولیه باشگاه استقلال با محمد مهدی نظری این باشگاه با آرش افشین مهاجم تیم فولاد به توافق اولیه رسید. پیش از این گفته می شد آرش افشین با فولاد قرارداد بسته است اما این بازیکن هیچ قراردادی با فولاد ندارد و طی هفته های آتی قراردادش را با باشگاه استقلال به طور رسمی امضاء خواهد کرد.

آرش افشین با استقلال به توافق رسید

استقلالی ها در حالی با افشین با توافق اولیه رسیده اند که هنوز بوجه این باشگاه مشخص نشده است اما انگار هنوز حرف علی فتح الله زاده بین بازیکنان فوتبال ایران خریدار دارد و آن ها بدون دریافت هیچ مبلغی به مدیرعامل باشگاه استقلال قول می دهند که فصل بعد در این تیم بازی کنند.

فتح الله زاده به محض بازگشت به ایران با این بازیکن گفت و گو کرد تا مشخص بشود در اوضاع بحرانی باشگاه استقلال هم فتح الله زاده رسالتش را فراموش نمی کند. البته خوب است ابتدا با بازیکنانی که طلبکارند تسویه حساب بشود و بعد سراغ نظری ها و افشین ها بروند!


ویدیو مرتبط :
**اوباما شیعه بود برای همین با ایران به توافق رسید!!**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرش افشین با استقلال به توافق رسید/ قسط اول را انصاری پرداخت می‌کند



توافق آرش افشین بااستقلال,انصاری

آرش افشین با استقلال به توافق رسید/ قسط اول را انصاری پرداخت می‌کند

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از نشست روز سه‌شنبه خود با مسئولان باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم با استقلالی‌ها به توافق رسید.

آرش افشین پیش ازظهر امروز سه‌شنبه با نمایندگان باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و سرانجام با این تیم به توافق رسید. این مهاجم جوان در هفته‌های اخیر نیز چندین بار با مسئولان باشگاه استقلال به طور مستقیم وارد گفتگو شده بود که امروز توافق‌های نهایی بین طرفین صورت گرفت.

قرار بر این شده چک قسط اول این بازیکن را علی انصاری پرداخت کند که همین موضوع باعث شد تا افشین موافقت نهایی خود را برای استقلالی شدن اعلام کند. علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال در این باره به مهر گفت:  من حرفی ندارم که عنوان کنم و قرار بر این شده که مصاحبه نکنیم./مهر