اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرش افشین استقلال را دور زد!


مهاجم فولاد خوزستان پس از گفتگو با دهکردی برای حضور در سیزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور با پیراهن فولاد،توافق کرد.

ورزش سه: مهاجم فولاد خوزستان پس از گفتگو با دهکردی برای حضور در سیزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور با پیراهن فولاد،توافق کرد.

 به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اولین روز از هفته برای مدیران باشگاه فولاد روز پرکاری بود،امروز پس از حضور سروش رفیعی و عبدالله کرمی و تمدید قرارداد آنها این آرش افشین بود که با حضور در ساختمان نقره ای باشگاه به گفتگو درخصوص تمدید قرارداد خود پرداخت.

در این جلسه که تا تاریکی شب نیز ادامه یافت، طرفین ضمن تمایل برای ادامه همکاری ها توافقات نهایی را انجام داده و در همین راستا قرارداد آرش افشین در روزهای آینده امضاء خواهد شد.

آرش افشین که جزو بازیکنان پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان است، در طول دوازدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور 1953 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته و علاوه به دادن 4 پاس منجر به گل توانسته است 4 گل نیز به ثمر برساند.

افشین گزینه مورد نظر استقلال بود و این باشگاه تهرانی خواهان به خدمت گیری مهاجم فولاد بود.


ویدیو مرتبط :
استقلال شد برنده آرش گل 100مو زد حریف کیلویی چنده (:(:(:

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکی باز هم فدراسیون را دور زد/ دیدار استقلال و سپاهان را فغانی سوت می زند



استقلال و سپاهان,اخبار ورزشی,جام حذفی

ترکی باز هم فدراسیون را دور زد/ دیدار استقلال و سپاهان را فغانی سوت می زند

 محسن ترکی از قضاوت دیدار نیمه نهایی جام حذفی میان تیم های استقلال و سپاهان انصراف داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محسن ترکی داور سرشناس کشورمان که قرار بود دیدار نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم استقلال و سپاهان را در روز دهم فرودین قضاوت کند، از این ابلاغ انصراف داد تا فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی را به عنوان داور جایگزین معرفی کند.

به نظر می رسد که مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال از این تصمیم محسن ترکی به شدت عصبانی شده و باید دید که چه آینده ای در انتظار این داور بین المللی است.

پیش از این هم  محسن ترکی در واکنش به اتفاقات دیدار دو تیم استقلال و راه آهن و صحبت های علی دایی برای همیشه از دنیای داوری خداحافظی کرده بود که این مسئله با پادرمیانی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران حل شده بود./خبرآنلاین