اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرش افشین؛ ستاره ای كه خاموش شد


خبرنگاران اصفهانی می گویند كرانچار از مهاجم جوان تیمش قطع امید كرده و همین موضوع می تواند به جدایی طرفین در اینده نه چندان دور منجر شود.

سایت گل: ستاره بازی رفت استقلال و سپاهان كسی نبود جز آرش افشین. او در همان ابتدای بازی با استفاده از اشتباه بزرگ خسرو حیدری موفق شد دروازه رحمتی را با یك ضربه فنی باز كند.بازی كه تمام شد خیلی از رسانه ها پیشبینی كردند با این گل و ادامه این روند، افشین بلیتش را جام جهانی را اوكی كرد.

اما حالا در استانه بازی برگشت و در فاصله 6 ماه تا جام جهانی،افشین جایگاه ثابتی در تیمش ندارد. ستاره درخشان بازی رفت به احتمال فراوان در بازی فردا غایب بزرگ تیمش هست.كرانچار هم از این روند خسته شده و به مدیران باشگاه گفته است كه می توانند افشین را بفروشند. ستاره دیروز فولاد كه خیلی ها تصور می كردند به زودی جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا می كند حالا در بدترین فرم ممكن است. قطعا اگر افشین آماده بود می توانست ستاره بازی فردا باشد.چه میدانی بهتر از این و چه رقیبی بهتر از استقلال؟

خبرنگاران اصفهانی می گویند كرانچار از مهاجم جوان تیمش قطع امید كرده و همین موضوع می تواند به جدایی طرفین در اینده نه چندان دور منجر شود.


ویدیو مرتبط :
گل آرش افشین به امارات با کیفیت HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره ی خاموش بر لباس یوونتوس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ستاره ی خاموش بر لباس یوونتوس

لباس جدید یوونتوس در حالی رونمایی شد که یکی از ستاره ها روی لباس این تیم حذف شده بود.

لباس جدید یوونتوس ها فوتبال ایتالیا را متعجب کرد با این که یوونتوسی ها در فصل قبل قهرمان شدند ولی یکی از ستاره های روی پیراهن آنها حذف شد.

این ستاره ها به نشانه ی هر 10 قهرمانی روی این لباس ها حک می شد. حذف این ستاره به دلیل جنجال های کالچوپلی در سال 2005 بوده است اگر 2 قهرمانی از یوونتوس گرفته نمی شد این تیم در کارنامه ی خود 30 قهرمانی را ثبت کرده بود. مسئولان باشگاه نیز به اعتراض نسبت به این دو قهرمانی حساب نشده ستاره ها را از روی پیراهن ها حذف کرده اند./باشگاه خبرنگاران