اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرسه، هافبک جدید استقلال زیر ذره‌ بین


آرسه در نهایت در سال 2012 به تیم شارلوای بلژیک رفت و یک فصل در این تیم حضور داشت و در هر 4 دیداری که برای این تیم به میدان رفت به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد.

سایت گل: ویسنته آرسه، هافبک بولیویائی که بطور رسمی به باشگاه استقلال تهران پیوسته است، در 22 نوامبر سال 1985 در شهر سانتا کروز متولد شده است و هم‌اکنون 27 ساله است.

آرسه دوران حرفه‌ای خود را از سال 2007 و از باشگاه مرسر یونیورسیتی آمریکا آغاز کرد و در ادامه راهی تیم ونکوور وایت کپس در لیگ دسته اول آمریک شد و دو فصل پی‌درپی در این تیم حضور داشت. آرسه در اغلب اوقات به عنوان یک بازیکن جانشین به میدان می‌آمد و جایگاه مستحکمی در تیم ونکوور وایت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در این باشگاه 44 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

هافبک تازه‌وارد استقلال در سال 2010 راهی باشگاه آئورای بولیوی شد تا در لیگ حرفه‌ای این کشور توپ بزند. نکته‌ی جالب در مورد آرسه آن است که او در طول مدت حضور خود در این باشگاه گمنام نیز عمدتا نیمکت‌نشین بود و فقط 12 بازی از 29 بازی را در ترکیب اصلی حضور داشت. او در مجموع 29 بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.

ویسنته آرسه

آرسه در اواخر سال 2010 راهی لیگ برتر مجارستان شد و به عضویت تیم دیوس‌گیور درآمد و به مدت دو سال در این تیم حضور یافت. او در سال اول در دسته دوم و در فصل دوم در دسته برتر برای این تیم به میدان رفت. اوضاع هافبک بولیویائی در این تیم که به هرترتیب یک تیک اروپائی محسوب می‌شد بدتر از گذشته شد و این بازیکن بیش از پیش نیمکت‌نشینی را تجربه کرد و بیش‌تر به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. او در مجموع 37 بازی، 19بار به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد و دو گل نیز به ثمر رساند.

آرسه در نهایت در سال 2012 به تیم شارلوای بلژیک رفت و یک فصل در این تیم حضور داشت و در هر 4 دیداری که برای این تیم به میدان رفت به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد. او در مجموع 83 دقیقه برای این تیم بازی کرد و 4 ماه از آخرین پا به توپ شدن او می گذرد!


ویدیو مرتبط :
روی میگوِئل / هافبک پرتغالی ؛ بازیکن جدید تیم استقلال 1392 / Rui Miguel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت حیدری در آخرین تمرین استقلال/ هافبک استقلال دربی 77 را از دست داد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

در آستانه بازی با پرسپولیس
غیبت حیدری در آخرین تمرین استقلال/ هافبک استقلال دربی 77 را از دست داد

هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین آخر تیمش برای دیدار با پرسپولیس شرکت نکرد.

 خسرو حیدری در دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان در ابتدای نیمه دوم دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شد و جای خود را به تیموریان داد.

این بازیکن در طول یک هفته گذشته و بعد از دیدار استقلال اصلا در تمرینات گروهی شرکت نکرد تا اینکه سرمربی استقلال در نشست خبری امروز اعلام کرد این بازیکن تاثیرگذار آبی‌پوشان به احتمال فراوان به بازی فردا نخواهد رسید.

خسرو حیدری به خاطر همان آسیب‌دیدگی در تمرین امروز تیم استقلال نیز شرکت نکرد تا بدین ترتیب احتمال حضور او در بازی فردا بسیار کم باشد و این بازیکن که در چند سال اخیر کمتر موفق به حضور در مقابل پرسپولیس شده بازی فردا و دربی هفتاد و هفت را نیز از دست بدهد.

هاشم بیک‌زاده نیز دیگر بازیکنی است که مسابقه فردای استقلال و پرسپولیس را از دست داده و پرسپولیسی‌ها نیز حمیدرضا علی‌عسگر و امید عالیشاه را در اختیار ندارند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 18 و 50 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./خبرگزاری فارس