اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرسنال و بارسلونا مشتری مهاجم اماراتی


باشگاه آرسنال همچون بارسلونا علاقه خود را برای جذب مهاجم ملی‌پوش العین امارات اعلام کرد.

ایسنا: باشگاه آرسنال همچون بارسلونا علاقه خود را برای جذب مهاجم ملی‌پوش العین امارات اعلام کرد.

عمر عبدالرحمن، بازیکن 21 ساله تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه العین در یکی، دو سال اخیر نمایش خیره‌کننده‌ای داشته است و با ارائه بازی‌های زیبا به عنوان بهترین بازیکن بیست‌ویکمین دوره جام کشورهای خلیج‌فارس انتخاب شد.

به نوشته روزنامه‌ دیلی میل انگلیس باشگاه آرسنال همچون بارسلونا قصد دارد این مهاجم جوان را به خدمت گیرد. پیش از این هم روزنامه‌ اسپورت کاتالونیا از علاقه آبی‌-اناری‌ها برای جذب مهاجم العین امارات خبر داده بود.

عمر عبدالرحمان در المپیک لندن با تیم ملی فوتبال امارات خوش درخشید و از همان زمان زمزمه‌هایی درباره جدایی او از فوتبال امارات و پیوستنش به یک باشگاه بزرگ به گوش می‌رسید. به نوشته دیلی‌میل به غیر از بارسلونا و آرسنال باشگاه‌های اروپایی دیگری از جمله منچسترسیتی، بوروسیا دورتموند، شالکه، هامبورگ و مالاگا هم از مشتریان این مهاجم اماراتی به شمار می‌آیند.

مارادونا، سرمربی سابق الوصل امارات بارها به ستایش از این مهاجم ملی‌پوش پرداخت و پیش‌بینی کرد که در آینده‌ای نزدیک به تیمی بزرگ در فوتبال اروپا بپیوندد.

مدیر برنامه‌های این بازیکن جوان در حال مذاکره با باشگاه‌های اروپایی است و به احتمال زیاد عبدالرحمان در فصل جابه‌جایی تابستانی از فوتبال امارات جدا می‌شود.

آرسنال و بارسلونا مشتری مهاجم اماراتی


ویدیو مرتبط :
یه سوپرگل از مهاجم آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال



 

 

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال

 

باشگاه آرسنال اعلام کرد که ریو میایچی، مهاجم ژاپنی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت خواهند گرفت.

این بازیکن 18 ساله که در تیم دبیرستان چوکودای چوکو بازی می کند، بعد از پایان رقابت های دبیرستان های ژاپن به تیم لندنی خواهد پیوست.

آرسن ونگر در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه آرسنال گفت:" از اینکه ریو در ژانویه به ما خواهد پیوست، بسیار خوشحالم. او در تابستان با ما تمرین کرد و  تونایی هایش توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا را جلب کرده است.

من در انتظار کمک به او هستم تا تمام توانایی هایش را در آرسنال به نمایش بگذارد."