اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرزوی عموهای فیتیله‌ای برای سال 95


عموهای فیتیله‌ای ها پس از مدتی دوری از تلویزیون، بار دیگر نوروز 95 به این رسانه بازگشته‌اند تا این بار نه برای کودکان که برای خانواده‌ها برنامه داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: عموهای فیتیله‌ای ها پس از مدتی دوری از تلویزیون، بار دیگر نوروز 95 به این رسانه بازگشته‌اند تا این بار نه برای کودکان که برای خانواده‌ها برنامه داشته باشند.

 علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی آرزو می‌کنند که سال جدید هیچ جنگی در دنیا رخ ندهد و هیچ کودکی در ساحل پیدا نشود.

 علی فروتن درباره حضور عموهای فیتیله‌ای در تلویزیون یادآور: ما 17 ساله بودیم که اولین برنامه‌مان را اجرا کردیم و هم اکنون 46 سالمان است و برنامه اجرا می‌کنیم.

مسلمی نیز بیان کرد: سعید نیک‌پور اولین تهیه‌کننده ما بود و علیرضا خمسه هم کارگردانمان بود.

وی درباره بازگشت دوباره فیتیله‌ای‌ها به آنتن توضیح داد: طی صحبتی که با آقای شریعت پناهی مدیر شبکه یک داشتیم، ایشان حمایت ویژه‌ای از ما کردند که باعث شد برنامه روی آنتن بیاید. این برنامه هر شب ساعت 23:30 پخش می شود و تکرار آن فردا صبح ساعت 11:30 است.

این برنامه ساز که در برنامه یک یک با اجرای علی ضیاء حاضر شده بود، یادآور شد: نگاه ما این بود که کار برای خانواده ها باشد. تا به امروز بچه ها با ما زندگی کرده اند و دوست نداشتیم در این کار بچه ها را کنار بگذاریم، بنابراین به یک فرمی رسیدیم که بچه ها کنار ما باشند. این کار 17 روزه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته کار شد و تمام تیم 170، 180 نفره ما شبانه روز کار کرده بودند. علیرضا آقایی تهیه کننده کار هم زحمت زیادی کشید.

وی در پاسخ به ضیاء درباره ویژگی‌های این برنامه تأکید کرد: 20 نفر از بازیگران تئاتر مهمان ما در این برنامه هستند. مسابقه ای با اجرای مریم وطن پور داریم و سعی کرده ایم آیتم های رنگارنگی برای مخاطبان داشته باشیم. ویژه برنامه ای هم برای روز مادر داریم.

در ادامه فیتیله ای ها به درخواست ضیاء با هم به خواندن یک ترانه روی آنتن پرداختند.

فروتن نیز در سخنانی به عنوان دعای نوروزی گفت: امیدوارم در سال 95 هیچ کشوری در جنگ نباشد و هیچ کودکی در ساحل پیدا نشود.

گلی نیز در پایان این گفتگو یادی از شهدای مدافع حرم کرد و گفت: مدافعان حرم با خلوص کامل این کار را انجام می دهند و عزیزانی که احساس می‌کنند این افراد پول های کلان می گیرند اصلا اینگونه نیست. بلکه آنها صاقانه و قلبی جلو می روند تا اینگونه اتفاقات در کشور ما نیفتد.


ویدیو مرتبط :
عموهای فیتیله:(فیتیله یک برنامه کودکانه است.)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرزوی پورحیدری برای سال 95


پورحیدری گفت:خیلی دلم می‌خواهد دوباره هر طوری که شده بتوانم کمک‌حال استقلال شوم. مردم هم دعا کنند.

افکارنیوز: بیماری منصور پورحیدری واقعاً یکی از نگران‌کننده‌ترین اخبار سال جاری بود. البته خوشحالیم که حال منصورخان بهتر است و روند درمانی‌اش خوشبختانه به خوبی طی می‌شود. وی روز گذشته هم در بیمارستان بود و مشغول انجام کارهای درمانی.

اظهارات پورحیدری را در ادامه می خوانید:

* خوشبختانه حال‌تان خیلی بهتر شده.

- بله، خیلی بهترم. البته به خاطر این آنتی‌بیوتیک‌هایی که مصرف می‌کنم، احساس ضعف می‌کنم ولی باید این روند را انجام دهم تا ریه‌هایم پاک شود. کادر پزشکی بیمارستان ایرانمهر برایم سنگ تمام گذاشت؛ از دکتر احمدی گرفته تا آقایان دکتر زحمتکش، خسروی، زالی، طباطبایی و... از طرف دیگر واقعاً ممنون همسرم هستم که به خاطر من دانشگاه و کارش را رها کرده و کمک‌حالم است. همچنین باید از پیشکسوتان، مدیران محترم وزارت ورزش و دکتر گودرزی و همه مردمی که برایم دعا کردند نیز تشکر کنم. از سوی دیگر قدردان رسانه‌ها هم هستم که خیلی به فکرم بودند. گاهی اوقات که سر تمرین می‌روم هم آقایان خبرنگاران و عکاسان خیلی ابراز لطف می‌کنند که واقعاً ارزشمند است. این را هم بگویم که آقای فردوسی‌پور مرا به برنامه 90 دعوت کرد اما واقعاً نمی‌توانستم بروم. برایم مقدور نبود چون تحت درمان بودم و ضعف داشتم ولی واقعاً از ایشان و سایر رسانه‌ها ممنونم.

* استقلال هم سال خوبی را سپری کرد. البته غیر از 3 ماه اول.

- بله، نیم‌فصل اول که واقعاً عالی بودیم. همین الان هم شرایط خوب است. در لیگ صدرنشین هستیم و در جام حذفی هم فینالیست. البته دست و بال پرویز به خاطر مصدومیت‌ها بسته شده اما به موفقیت او در این فصل امیدواریم.

* فکر کنم بدترین اتفاق امسال برای استقلالی‌ها، فوت رضا احدی بود، درست است؟

- خیلی خبر تلخی بود. سال 68 که به استقلال برگشتم، رضا هم به خاطر من آلمان را رها کرد و برگشت استقلال. هیچ ‌وقت این لطف احدی را فراموش نمی‌کنم. البته خبرهای تلخ دیگری هم شنیدیم؛ از فوت همایون بهزادی عزیز تا هادی نوروزی. اکبر دارستانی و مربی تیم والیبال پیکان. امیدوارم دیگر چنین وقایعی را شاهد نباشیم.

* آرزوی منصورخان برای سال 95؟ شما را روی نیمکت می‌بینیم؟

- همه تلاشم را می‌کنم تا بیماری‌ام خوب شود و دوباره به نیمکت استقلال برگردم. خیلی دلم می‌خواهد دوباره هر طوری که شده بتوانم کمک‌حال استقلال شوم. مردم هم دعا کنند.

* راستی اولین عیدی را به چه کسی می‌دهید؟

- شک نکنید به همسرم. او اولین عیدی سال 95 را از من می‌گیرد. سایر اعضای خانواده‌ام هم بسیار عزیز و محترم هستند؛ از دختر و پسرم گرفته تا عروس و نوه عزیزم. دلم می‌خواهد سالی سرشار از کامیابی در انتظار مردم و ورزش ایران باشد.