اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرزوی ستاره نوظهور چلسی


ادن هازارد می‌گوید دوست دارد به سطح فوتبالی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد.

ایسنا: ادن هازارد هافبک بلژیکی در این فصل توانسته عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و با به ثمر رساندن 9 گل و 5 پاس گل موثر‌ترین بازیکن تیمش بوده است.

ادن هازارد در گفت‌وگو با اسکای اسپورت گفت: البته دوست دارم در فوتبال پیشرفت کنم و به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم. فوتبال قبلا برای من جنبه تفریحی داشت. زمانی که در لیل بازی می‌کردم دوست داشتم خودم را سرگرم کنم و از فوتبال لذت ببرم، اکنون در چلسی که توانایی‌هایم رشد کرده است، نسبت به نقاط ضعف و قدرت خود آگاه شدم و دوست دارم با ادامه همین روند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوم.

هازارد ادامه داد: اکنون فهمیده‌ام که می‌توانم با مسی و رونالدو در آینده نزدیک رقابت کنم. اگر تلاش بیشتری کنم، قطعا بیشتر رشد خواهم کرد. نمی‌دانم که روزی به سطح فوتبال مسی و رونالدو می‌رسم یا خیر، آنها توانایی‌های زیادی دارند اما دوست دارم که تلاشم را بکنم و از این چالش در فوتبالم لذت ببرم. مهمترین نکته برای پیشرفت حفظ روند تیمی‌ است. باید بازی به بازی پیشرفت کنم و بتوانم روند مثبت را در تیم ادامه دهم. فکر می‌کنم اکنون در چلسی نسبت به قبل پخته‌تر شدم.

هازارد در پایان گفت: امسال هم در لیگ و هم در حذفی و هم در لیگ قهرمانان اروپا فرصت درخشش داریم. چلسی باشگاه بزرگی است که به دنبال موفقیت است. به نظرم باید یک یا دو قهرمانی در این فصل کسب کنیم.

چلسی فردا در لیگ برتر انگلیس در خانه خود میزان تیم وستهام است.


ویدیو مرتبط :
عید دیدنی با ستاره ها؛ از آرزوی رضا صادقی تا تحلیل بُز!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژرمن‌ها برای ستاره چهارم آمریکای‌جنوبی را فتح کردند/ بر باد رفته؛ آرزوی مسی و یارانش



اخبار,آلمان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل


اخبار ورزشی - فینال جام بیستم ، ۲۰۱۴ برزیل
ژرمن‌ها برای ستاره چهارم آمریکای‌جنوبی را فتح کردند/ بر باد رفته؛ آرزوی مسی و یارانش

تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی مقابل آرژانتین به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، آلمان و آرژانتین از ساعت 23 و 30 دقیقه یک‌شنبه در ورزشگاه ماراکانا در چارچوب فینال جام جهانی 2014  برزیل به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه اول آرژانتین تیم برتر بود اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند.

در نیمه دوم دو تیم بازی را با احتیاط دنبال کردند. 45 دقیقه دوم متعلق به آلمان بود و این تیم با عملکرد بهتر هافبک‌های خود موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد.

در شروع وقت‌های اضافه آلمان همانند نیمه دوم تیم برتر زمین بود و آرژانتین تلاش می‌کرد روی ضد حملات روی دروازه حریف خود خطرساز شود.

شوت شورله از پشت محوطه هجده قدم را رومرو در اختیار گرفت.

در دقیقه 96 پالاسیو در موقعیتی تک به تک صاحب توپ شد که این بازیکن توپ را به راحتی هرچه تمام از دست داد.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه آلمان بازهم بهتر از حریف خود بازی کرد در دقیقه 113 ارسال شورله با استپ سینه گوتزه و شوت سرضرب این بازیکن همراه شد تا آلمان یک بر صفر به پیروزی برسد.

در نهایت با همین گل آلمان یک بر صفر پیروز شد تا به عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل برسد.

آلمان با ترکیب نویر، لام، بواتنگ، هوملس، هوودس، شواین‌اشتایگر، کرامر (31 شورله)، تونی کروس، توماس مولر، اوزیل و کلوزه(88 گوتزه) در زمین حاضر شد.

در تیم ملی آرژانتین هم رومرو، گارای، زابالتا، بیگلیا، پرز(86 گاگو)، هیگواین(77 پالاسیو) ، مسی، ماسکرانو، دمکلیس، روخو و لاوتزی (46 آگوئرو) به میدان رفتند.

در دیدار نیمه نهایی هلند با پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل به مقام سوم رسید.

اخبار ورزشی  - فارس