اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرزوی بازیگر «بازی تاج و تخت»


بازی در نقش نسخه زن مامور 007 کنار لئوناردو دی‌کاپریو رویای دست‌نیافتنی امیلیا کلارک است.

خبرآنلاین: بازی در نقش نسخه زن مامور 007 کنار لئوناردو دی‌کاپریو رویای دست‌نیافتنی امیلیا کلارک است.

ستاره سریال «بازی تاج و تخت» هم به جمع مشتاقان حضور در سری فیلم‌های «جیمز باند» پیوست. این بازیگر در این باره گفت: «من رویاهای تحقق‌نیافتۀ بسیاری دارم. دوست دارم نقش جین باند را در فیلمی بازی کنم که لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مرد آن است.»

آرزوی بازیگر «بازی تاج و تخت» / بازی در نقش جین باند در کنار دی‌کاپریو

این بازیگر هنگام تبلیغ فیلم جدید خود به نام «من پیش از تو» این حرف‌ها را بیان کرد. کلارک در این فیلم برای نخستین بار نقش اصلی یک درام عاشقانه را بازی می‌کند.

نخستین کسی که بحث درباره مامور 007 زن (جین باند) را مطرح کرد، جیلین اندرسون ستاره «پرونده‌های ایکس» بود. این بازیگر هفته گذشته پوستری را در توئیتر منتشر کرد که او را در نقش نسخه زن جیمز باند با نام جین باند نشان می‌داد.

تا اینجای کار هیچ‌ بازیگری به اندازه دنیل کریگ از سوی هواداران جیمز باند برای بازی در این نقش حمایت نمی‌شود. شاید یافتن یک بازیگر بریتانیایی که به خوبی از عهده ایفای این نقش برآید کار سختی باشد. در حال حاضر تام هیدلستون، آیدان ترنر، ادریس البا و دیمین لوئیس از گزینه‌های محتمل جایگزینی کریگ هستند.

سم مندس کارگردان «اسکای فال» و «اسپکتر» به تازگی گفت که انتخاب بازیگر جیمز باند تنها برعهده باربارا بروکولی تهیه‌کننده فیلم است و انتخاب نهایی او آن چیزی نیست که شما انتظار دارید.

شاید غیرمنتظره‌ترین خبر پس از تمام این گمانه‌زنی‌ها دیدن نام دنیل کریگ در فیلم بعدی جیمز باند باشد. با اینکه این بازیگر اعلام کرده است که دیگر تمایلی به بازی در این نقش ندارد، اما در حقیقت به صورت رسمی از بازی در این فیلم کناره نگرفته است.


ویدیو مرتبط :
بافت مدل مو به سبک بازیگر فیلم تاج و تخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک بازیگر جدید در «بازی تاج و تخت»


بازیگر سریال «شاخه خشکیده درخت» برای بازی در سریال فانتزی «بازی تاج و تخت» به HBO باز می‌گردد.

خبرآنلاین: بازیگر سریال «شاخه خشکیده درخت» برای بازی در سریال فانتزی «بازی تاج و تخت» به HBO باز می‌گردد.

شبکه تلویزیونی HBO صبح شنبه 10 مرداد تائید کرد که ایان مک‌شین به جمع بازیگران سریال «بازی تاج و تخت» پیوسته است. اینکه این بازیگر در این سریال چه نقشی را بازی خواهد کرد، اعلام نشده و مسئولان شبکه ترجیح داده‌اند که این موضوع در خفا باقی بماند.

یک بازیگر جدید در «بازی تاج و تخت»

شبکه HBO در زمان‌های مشابه این نام‌های بسیاری را برای حضور در این سریال اعلام کرده بود، اما مک‌شین اولین نامی است که برای حضور در فصل ششم این سریال مشخص شده است. مک‌شین که حضور در فیلم‌هایی چون «دزدان دریایی کارائیب : سوار بر امواج ناشناخته»، «هرکول»، «جک غول‌کش» و «نبرد بریتانیا» را در کارنامه کاری خود دارد، بیشتر به دلیل خاطر ایفای نقش‌های منفی در فیلم‌ها شناخته می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO پنجشنبه اعلام کرده بود که «بازی تاج و تخت» حداقل در هشت فصل ادامه خواهد داشت. او در گفتگو با خبرنگاران گفته بود : «تمام کردن سریال در هفت فصل هیچ‌گاه موضوع بحث ما نبوده است، بلکه مسئله این است که این سریال پس از فصل هفتم چقدر ادامه خواهد داشت.»