اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرزوهایی که در یک بشقاب جا شدند



کمپین بشقاب آرزوها,پریل,خیریه بچه‌های آسمان


پریل به مناسبت ماه مبارک رمضان حرکتی انسان دوستانه را با عنوان کمپین «بشقاب آرزوها» آغاز کرد. هدف از این کمپین جلب مشارکت مردم در کار نیک بود.

 

برای این منظور پریل با اطلاع رسانی گسترده در مجلات، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از مردم خواست تا با گرفتن یک عکس از بشقاب افطار در این حرکت جمعی، سهیم شوند.

 

مکانیزم کمپین به این صورت طراحی شده بود که پریل به ازای هر عکس دریافتی، مبلغی را به موسسه خیریه «بچه‌های آسمان» اهدا می‌کرد.

 

عکس‌ها می‌توانستند حاصل عکاسی شخصی و یا جستجوی اینترنتی باشند. در هر حال می‌بایست از طریق سایت www.plateofwishes.com و یا با اشتراک‌گذاری در اینستاگرام ارسال می‌شدند و پس از بررسی و تایید توسط ستاد کمپین، در سایت به نمایش در می‌آمدند.

 

هـر فـرد شرکت‌کننده نیز می‌توانـست حداکثـر 5 نفر از دوستـانـش را به شرکـت در ایـن حرکت انسان دوستانه دعـوت کنـد.

 

اطلاع‌رسانی وسیع در کنار یک حرکت خلاقانه موجب شد تا پریل در مدت زمان کوتاهی به اهداف تعیین شده‌اش دست یابد.

 

هدف اول یعنی اهدای 300 میلیون ریال در ازای 4000 عکس دریافتی و هدف دوم یعنی اهدای 600 میلیون ریال در ازای 8000 عکس دریافتی به سرعت به دست آمدند و نهایتا پریل با دریافت 10032 عکس از هدف نهایی نیز فراتر رفت و مبلغ بیش از یک میلیارد ریال به موسسه خیریه بچه‌های آسمان اهدا کرد.

 

در پایان کمپین، پریل با برگزاری جشنی شاد در محل موسسه، امید، نشاط و سرزندگی را برای بچه‌های آسمان به ارمغان آورد.

 

لینک ویدئو در زیر قابل مشاهده می باشد
www.aparat.com/plateofwishes

شرکت هنکل پاک‌وش

 


ویدیو مرتبط :
با مطالبی که استاد گفته بود به آرزوهایی که داشتم رسیدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرزوهایی که حرام شدند!



 

آرزوهایی که حرام شدند!

 

جادوگری که روی درخت انجیر زندگی میکند به لستر گفت: یه آرزو کن تا برآورده کنم.لستر هم با زرنگی آرزو کرد دو تا آرزوی دیگر هم داشته باشد بعد با هر کدام از این سه آرزو سه آرزوی دیگر آرزو کرد آرزوهایش شد نه آرزو با سه آرزوی قبلی بعد با هر کدام از این دوازده آرزو سه آرزوی دیگر خواست که تعداد آرزوهایش رسید به ۴۶ یا ۵۲ یا ...


به هر حال از هر آرزویش استفاده کرد برای خواستن یه آرزوی دیگر تا وقتی که تعداد آرزوهایش رسید به ...


۵ میلیارد و هفت میلیون و ۱۸ هزار و ۳۴ آرزو بعد آرزو هایش را پهن کرد روی زمین و شروع کرد به کف زدن و رقصیدن جست و خیز کردن و آواز خواندن و آرزو کردن برای داشتن آرزوهای بیشتر بیشتر و بیشتر در حالی که دیگران میخندیدند و گریه میکردند عشق می ورزیدند و محبت میکردند لستر وسط آرزوهایش نشست آنها را روی هم ریخت تا شد مثل یک تپه طلا و نشست به شمردنشان تا ......


پیر شد و بعد یک شب او را پیدا کردند در حالی که مرده بود و آرزوهایش دور و برش تلنبار شده بودند آرزوهایش را شمردند حتی یکی از آنها هم گم نشده بود همشان نو بودند و برق میزدند.


بفرمائید چند تا بردارید به یاد لستر هم باشید که در دنیای سیب ها و بوسه ها و کفش ها همه آرزوهایش را با خواستن آرزوهای بیشتر حرام کرد!!


منبع:asriran