اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرایش انتخاباتی اصول گرایان شکل گرفت


اسامی 14 نفر از اعضای کمیته واحد اصولگرایان مشخص شد و با معرفی نماینده دوم جبهه نیروهای انقلاب این لیست تکمیل خواهد شد.

اسامی 14 نفر از اعضای کمیته واحد اصولگرایان مشخص شد و با معرفی نماینده دوم جبهه نیروهای انقلاب این لیست تکمیل خواهد شد.

کمیته واحد اصولگرایان ‌‌ترکیبی از دو کمیته 7 و 8 نفره (7+8) است‌ که کمیته 7 نفره متشکل از نمایندگان ‌جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ (4 نفر) و اعضای کمیته سه نفره شامل عسگراولادی، حداد‌عادل و ولایتی ‌است.

هاشم حسینی بوشهری وعباس کعبی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سید رضا تقوی و محمد حسن ابوترابی نیز نمایندگان جامعه روحانیت مبارز در کمیته 7 نفره هستند که به گفته سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به نام کمیته داوری و نظارت نامگذاری شده است.

همچنین کمیته 8 نفره نیز شامل نمایندگانی از گروه های مختلف اصولگرا است که جبهه پیروان خط امام و رهبری، ایثارگران و رهپویان و جبهه نیروهای انقلاب(رایحه خوش خدمت) هر کدام دو نماینده در این کمیته دارند و علی لاریجانی و محمد باقر قالیباف نیز یک نماینده در این کمیته وحدت دارند.
 
در روزهای اخیر محمدرضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان نمایندگان "جبهه پیروان خط امام و رهبری" و حسین فدایی، علیرضا زاکانی به عنوان نمایندگان "جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان " به کمیته واحد اصولگرایان معرفی شده اند.

بنا بر این گزارش تا این لحظه حضور مرتضی آقا تهرانی به عنوان نماینده "جبهه نیروهای انقلاب" (رایحه خوش خدمت) در کمیته واحد اصولگرایان قطعی شده ولی نماینده دوم این گروه تاکنون مشخص نشده است.

همچنین حجت الاسلام مهدی خاموشی به نمایندگی از محمد باقر قالیباف و کاظم جلالی به نمایندگی از علی لاریجانی به کمیته واحد اصولگرایان معرفی شده اند.

تا این لحظه حضور 14 نفر از اعضای کمیته 8+7 مشخص شده است و با اعلام دومین نماینده  "جبهه نیروهای انقلاب" (رایحه خوش خدمت) به کمیته واحد این لیست تکمیل خواهد شد و روند وحدت اصولگرایان سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.
 
گفتنی است در آبان ماه 89 و پس از تشکیل جلسه 30 نفره اصولگرایان با رئیس جمهور بنا بر توافقات انجام گرفته حبیب الله عسگر اولادی،علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد عادل مامور پیگیری وحدت در میان اصولگرایان شدند و این سه نفر پس از فراز و نشیب های زیاد و با همکاری جامعتین سازوکار 8+ 7 را برای فراگیری بیشتر اصولگرایان طراحی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
اصول گرایان در مجلس شورای اسلامی از نمایی دیگر!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آداب و اصول آرایش درست



 

آداب و اصول آرایش درست

 
1- کرم پودر که پایه و اصل آرایش می باشد باید به درستی و مناسب با رنگ پوست شما انتخاب شده باشد.

 

۲- برای اینکه پوست شما خیلی برق نزند پس از اتمام آرایش از پودر جامد استفاده کنید. اگر پوست شما خیلی برق می زند از پودری استفاده کنید که روغن پوست شما را جذب کند...

 

۳- هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونههای شما مشخص تر از پوست زیرین شود. بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد.

 

۴- ابتدا روشن ترین سایه را بر پشت چشم خود بزنید.

 

۵- بعد یک سایه با روشنایی متوسط بر روی اولین سایه بزنید.

 

۶- تیره ترین سایه را در گوشه بیرونی چشم بزنید تا ایجاد عمق در چشم کند.

 

۷- با استفاده از یک مداد خط چشم از مرکز چشم تا گوشه چشم خط کوتاهی بکشید.

 

۸- ریمل آرایش شما را تکمیل می کند. اگر چشمانی سیاه دارید از ریمل مشکی، سرمه ای یا قهوه ای تیره و یا بی رنگ استفاده کنید.

 

۹- هنگام رژ زدن، رژی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت روانی و درونی شماست. برای رژ زدن از برس مخصوص آن استفاده نمایید. اینکار نه تنها باعث می شود که طرح و خط اصلی لب شما مشخص شود بلکه می شود میزان رنگ رژ روی لب را کنترل کرد. اگر قبل از رژ زدن قدری پودر به لبهایتان بزنید ماندگاری رژ بر روی لبها افزایش می یابد. برای حفظ فرم لبها و جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لبها قبل از رژ زدن کرم ویتامین E به لبها بزنید و برای پاک کردن رژ لب، لبها را با گلیسرین پاک کرده سپس بشویید.

 

۱۰- بعد از رژ زدن از برق لب استفاده کنید تا لبهایتان زیباتر به نظر برسند و رژ لب روی لبهایتان خوب بنشیند.

 

۱۱- رنگ لاک خود را مناسب با رنگ آرایشتان انتخاب نمایید.

 

۱۲- پس از اتمام آرایش می توانید از اسپری های فیکس کننده آرایش نیز استفاده کنید. این اسپری ها باعث می شود آرایش مدت طولانی تری بر روی صورت شما بماند.

Funshad.com