اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آرامش در ارتفاع 120 متری +عکس



آرامش در ارتفاع 120 متری +عکس

"دالین اسمیت" یکی از صخره نوردهای اهل ریسکی است که چندی پیش دست به اقدامی جالب اما بسیار خطرناک زد. او توانست یک صندلی برای خود در ارتفاع 120 بسازد.

صخره نوردان معمولا از کودکی به دنبال ریسک بوده اند و به همین دلیل است که رشته ای به این خطرناکی را برای ادامه دادن انتخاب کرده اند.
"دالین اسمیت" یکی از صخره نوردهای اهل ریسکی است که چندی پیش دست به اقدامی جالب اما بسیار خطرناک زد. او توانست یک صندلی برای خود در ارتفاع 120 متری بسازد.این صندلی که از طناب های درهم تنیده شده ساخته شده است در ارتفاع 120 متری به دیواره صخره متصل شد و دالین بعد از جدا کردن طناب های نجات از بدنش توانست دقایقی در آن نشسته و استراحت کند.

 

صخره نوردی,رشته صخره نوردی,تفریحات خطرناک

 

این کار از جهاتی بسیار خطرناک است زیرا اگر یکی از طناب ها پاره میشد ممکن بود او بدون معطلی سقوط کرده و کشته شود. او به گفته خودش ۴ ماه زمان برای ساخت این صندلی صرف کرده است.
این صخره نورد انگلیسی در مورد حس کارش به خبرنگاران گفت:"هیچ حسی در دنیا به مانند کسب آرامش آن هم در ارتفاع 120 از سطح زمین و روی یک صندلی نامطمئن نیست.".../yjc.ir

 


ویدیو مرتبط :
عکس سلفی در ارتفاع 500 متری - میهن پست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه اندازی رستوران معلق در ارتفاع 50 متری در عربستان (+عکس)





رستوران ,مرتفع ترین رستوران

 

مسئولان این رستوران می گویند که مرتفع ترین رستوران معلق جهان را راه اندازی کرده اند. این رستوران در شهر الخبر عربستان سعودی گشایش یافته است.

 

رستورانی به وزن 11 تن در ارتفاع 50 متری از سطح زمین در عربستان سعودی راه اندازی شده است.

 

به گزارش  جذاب نیوز به نقل از روزنامه البیان چاپ دبی ، مشتریان این رستوران می توانند به مدت یک ساعت در فضا باقی بمانند و در این رستوران معلق غذا صرف کنند.

 

مسئولان این رستوران می گویند که مرتفع ترین رستوران معلق جهان را راه اندازی کرده اند. این رستوران در شهر الخبر عربستان سعودی گشایش یافته است.

 

رستوران معلق در ارتفاع 50 متری با گنجایش 32 نفر به همراه  میز و صندلی ها 11 تن وزن دارد این در حالی است که جرثقیل می تواند 220 تن وزن را بلند کند و همین موضوع می تواند سلامت این رستوران را تضمین کند./عصرایران