اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آدم کشی برای خودنمایی!/جوان ۲۴ ساله با چاقوی سبزی فروشی مرتکب قتل شد



مردی که برای آشتی با همسرش به در منزل باجناقش رفته بود، با چاقوی غرور و خودنمایی یکی از جوانان محله به قتل رسید.

 چندی قبل همسر مرد 42ساله ای به خاطر یک سری اختلافات خانوادگی، با حالت قهر منزلش را ترک کرد و نزد خواهرش رفت. هنوز 3روز از این ماجرا نگذشته بود که (ر - د) برای آشتی و بازگرداندن همسرش، رهسپار منزل باجناقش شد. حدود ساعت 23 شب بود که مرد مذکور زنگ منزل باجناق خود را به صدا در آورد و از همسرش خواست تا به منزل بازگردد، اما با امتناع زن از بازگشت به منزل، سر و صدا در محله بالا گرفت و اختلافات کهنه این زوج موجب درگیری های لفظی شد.

با تجمع اهالی کوچه ای در کوی امیرالمومنین(ع)، جوانی هم که داخل فضای سبز نشسته بود، به جمع اهالی پیوست و مشاهده کرد که پدرش در حال مشاجره لفظی است. در این میان، جوان 24ساله دیگری که از اهالی همان محل بود، با دیدن مرد ناشناسی که در محله آنان سر و صدا به راه انداخته بود، وارد یک مغازه سبزی فروشی شد و با برداشتن چاقویی از مغازه، آرام آرام به طرف تجمع اهالی حرکت کرد. این جوان وقتی رو به روی مرد 42ساله قرار گرفت، ناگهان چاقو را بالا برد و با حالت کلنگی ضربه ای به سینه مرد 42ساله زد. او سپس چاقو را از سینه مرد بیرون کشید و پا به فرار گذاشت.در حالی که همه اهالی محل حیرت زده به این صحنه نگاه می کردند، پسر مرد مجروح به دنبال جوان 24ساله دوید و او را گرفت، اما وقتی به چهره آن جوان نگریست در کمال تعجب مشاهده کرد که ضارب از دوستان خودش است و او را کاملا می شناسد. جوان ضارب هم که از دیدن دوستش یکه خورده بود، در میان ترس و وحشت گفت: من نمی دانستم آن مرد پدر توست!! وقتی دیدم مرد غریبه ای در محله ما سر و صدا به راه انداخته است، ناراحت شدم و او را با چاقو زدم! حالا هم که تو مرا می شناسی، پس بهتر است اول پدرت را به مرکز درمانی برسانی!

با این جملات ضارب، پسر مرد مجروح، او را رها کرد و به سوی پدرش دوید. در همین حال مرد مجروح نیز که چند قدم برای گرفتن ضارب حرکت کرده بود، نقش زمین شد و بدین ترتیب با کمک فرزندش به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد انتقال یافت. اما تلاش پزشکان و کادر درمانی برای نجات مرد مجروح موثر واقع نشد و این مرد پس از 3 روز بستری شدن در بیمارستان بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو، جان باخت و این گونه یک پرونده جنایی شکل گرفت.با مرگ مرد 42ساله، مأموران انتظامی ماجرای قتل را به قاضی سید جواد حسینی (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند که با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی، تلاش برای دستگیری ضارب آغاز شد.با توجه به اهمیت ماجرا، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی) عملیات ردیابی متهم به قتل را ادامه دادند و موفق شدند او را در اقدامی هماهنگ و ضربتی دستگیر کنند. متهم جوان این پرونده جنایی که توسط قاضی باتجربه ویژه قتل عمد مورد بازجویی قرار گرفته بود، در اعترافات صریح خود گفت: وقتی سر و صداها را شنیدم، فکر کردم که فردی به محله ما آمده است و با بچه های محله ما دعوا می کند. من هم به هواداری از بچه های محل، او را با چاقو زدم، در حالی که من آن مرد را قبلا نمی شناختم و او را ندیده بودم!

این گزارش حاکی است: متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت و با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی حسینی، در اختیار کارآگاهان اداره جنایی آگاهی قرار گرفت تا زوایای دیگر این پرونده جنایی مورد بررسی های دقیق پلیسی قرار گیرد.

اخبارحوادث  -  خراسان 


ویدیو مرتبط :
طمع طلا و عتیقه , جوان ۲۴ ساله را به کام مرگ فرستاد! +

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل جوان 25 ساله به خاطر خودنمایی در قهوه خانه!


ضارب «حامد» 19 ساله و دارای سابقه درگیری بود که در قلیان‌سرا با بهانه واهی برای ابراز وجود و عرض‌اندام پس از ایراد ضربه با چاقو به سر مقتول، از صحنه متواری شده بود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری جوانی که برای خودنمایی فرد دیگری را در قلیان‌سرا به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ علیرضا زرعی‌چیان  گفت: درپی وقوع درگیری در یکی از قلیان‌سراهای شهرستان لنگرود، ماموران پلیس در صحنه حاضر و با جوانی 25 ساله که بر اثر اصابت چاقو بر زمین افتاده بود مواجه شد.

 مصدوم با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد که شدت جراحت وارده موجب مرگ وی شد.


وی با بیان اینکه پلیس اقدامات خود برای شناسایی ضارب که متواری شده بود را از همان لحظات اولیه آغاز کرد، گفت: ضارب «حامد» 19 ساله و دارای سابقه درگیری بود که در قلیان‌سرا با بهانه واهی برای ابراز وجود و عرض‌اندام ضمن درگیری با مقتول 25 ساله پس از ایراد ضربه با چاقو به سر او، از صحنه متواری شده بود.

ماموران پس از حدود چهارساعت از وقوع درگیری با انجام هماهنگی قضایی وی را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.