اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آدم ربایی 17 ساعته در پارک چیتگر


مرد میانسالی که از جلوی در خانه اش ربوده شده بود پس از 17 ساعت شکنجه بامداد امروز از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

خبرآنلاین: مرد میانسالی که از جلوی در خانه اش ربوده شده بود پس از 17 ساعت شکنجه بامداد امروز از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

ساعت 10 صبح دیروز مرد 50 ساله ای به نام قاسم در پیکانشهر در حالی که داشت ماشینش را داخل کوچه می شست توسط سه سرنشین پراید سفید رنگ ربوده شد.

همسایه ها که متوجه ماجرا شدند خانواده این مرد را در جریان موضوع قرار دادند. در حالی که دختر جوان با مراجعه به کلانتری 181 عوارضی شکایت خود را مبنی بر ربوده شدن پدرش ثبت کرد آدم ربایان با تلفن او تماس گرفتند .

مردان آدم ربا ضمن تهدید دختر جوان به اینکه اگر ماجرا را به پلیس بگوید پدرش را خواهند کشت برای آزادی پدرش درخواست 4 میلیون تومان پول کردند.

دختر جوان نیز ماجرا را به پلیس اطلاع داد و ماموران نیز با دادن آموزش های پلیسی از دختر جوان خواستند که با آدم ربایان قرار بگذارد.

ساعت سه بامداد امروز دختر جوان با آدم ربایان در خیابانی در وردآباد قرار گذاشت. پس از آنکه آدم ربایان در محل حاضر شدند در حین رد و بدل کردن پول در خواست شده، پلیس وارد عمل شد و آنها را بازداشت کرد.

قاسم که در اثر ضرب و شتم از سوی آدم ربایان سه دنده اش شکسته و پرده گوشش نیز پاره شده است پس از رهایی از چنگ آدم ربایان گفت: آنها بعد از آنکه مرا از مقابل درخانه ام ربودند به پارک چیتگر بردند و 17 ساعت مرا مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و مدام مرا تهدید به مرگ می کردند.

متهمان به دستور آرش سیفی بازپرس شعبه 4 دادسرای ویژه امورجنایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفتند و رسیدگی به این پرونده هم چنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
آدم ربایی صهیونیست ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدم‌ ربایی تام کروز برای رفتن به «لونا پارک»


عوامل سازنده فیلم علمی-تخیلی «لبه فردا» بار دیگر برای ساختن فیلمی در این ژانر گرد هم می‌آیند.

خبرگزاری آنا: فیلم علمی-تخیلی «لونا پارک» (Luna Park) به کارگردانی داگ لیمان، کارگردان فیلم «لبه فردا» (محصول 2014 با بازی تام کروز و امیلی بلانت در نقش‌های اصلی) و «منا» (باز هم با بازی تام کروز) وارد مرحله تولید شد.

فیلم «لونا پارک» از محصولات استودیو پارامونت، تهیه‌کننده فیلم قبلی تام کروز «مأموریت غیرممکن: ملت شورشی» است که اکران آن در چندین کشور ادامه دارد. هالیوود ریپورتر چهارشنبه شب گزارش داد که نقش اصلی فیلم «لونا پارک» را تام کروز ایفا خواهد کرد. این فیلم داستان گروهی از دانشمندان را می‌گوید که برای یافتن منبع انرژی‌ای که زمین به شدت به آن نیازمند است، سفینه‌ای فضایی درست می‌کنند تا این انرژی را از منابع کره ماه تأمین کنند.

آدم‌ ربایی تام کروز برای رفتن به «لونا پارک»

در فیلمنامه‌ای که گروهی از فیلمنامه‌نویسان طراز اول هالیوود، از جمله مارک بودن، کن نولان و سایمون کینبرگ نوشته‌اند، گروهی از کارکنان متمرد سابق اداره فضایی به رهبری زنی اهل اروپای شرقی به سرقت تجهیزات فضایی از سراسر جهان دست می‌زنند تا به ماه بازگردند و آخرین سرقت آنها یک آدم‌ربایی است؛ آنها ناچارند یکی از کارکنان سابق آژانس فضایی ناسا را بربایند.

تام کروز 53 ساله این روزها بازی در فیلم «منا» (Mena) به کارگردانی داگ لیمان را به پایان برده است. «منا» فیلمی کمدی و اکشن درباره بزرگترین عملیات مخفی تاریخ ایالات متحده آمریکا است که از یک سو به کارتل کلمبیایی قاچاق مواد مخدر مادلین و از سوی دیگر به مذاکراتی که موقعیت رونالد ریگان رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را به خطر انداخت و در ایران به ماجرای رسوایی مک‌فارلین شهرت پیدا کرد، مربوط می‌شود. این فیلم در سال 2017 به روی پرده خواهد رفت. کروز همچنین بازی در «تاپ گان 2» و «مأموریت غیرممکن 6» را در برنامه دارد و این روزها درگیر تدارکات «جک ریچر 2» به کارگردانی ادوارد زویک است که مانند فیلم اول، نقش جک ریچر را در آن برعهده خواهد داشت.