اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آدم ربایی به‌خاطر مرگ یك گربه



آدم ربایی به‌خاطر مرگ یك گربه

مردی كه نقشه ربودن و اخاذی از یك تاجر ثروتمند را طراحی و اجرا كرده، مدعی است این كار را به خاطر مرگ گربه بیگناهش انجام داده است.

ماجرا از این قرار است كه «برت ناش» 46 ساله و اهل كالیفرنیا چند هفته قبل به اتهام دست داشتن در طرح آدم ربایی و اخاذی از یك تاجر ثروتمند كه در همسایگی‌اش زندگی می‌كرد دستگیر شد.

او كه پس از آزاد شدن گروگان توسط ماموران پلیس در خانه‌ای كه او خارج از شهر اجاره كرده بود هیچ دفاعی از خود نداشت، ادعا كرد از آنجا كه مرد همسایه احتمالا گربه خانگی او را با خوراندن سم به قتل رسانده است، می‌خواسته از او انتقام بگیرد و به همین خاطر نقشه ربودنش را اجرا كرده است.

تاجر ثروتمند كه خودش توانسته بود 12 ساعت پس از ربوده شدنش با استفاده از تلفن همراهش با پلیس تماس بگیرد و درخواست كمك كند، ادعاهای ناش را با بی اساس خوانده و مدعی است هرگز حتی این مرد و گربه اش را ندیده است./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
آدم ربایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یك شهروند به خاطر بیرون آوردن سر از شیشه خودرو



 

 

مرگ یك شهروند به خاطر بیرون آوردن سر از شیشه خودرو

معاون هماهنگ كننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: متاسفانه بیرون آوردن سر سرنشین وانت نیسان در خیابان فدائیان اسلام به مرگ وی منجر شد.

 

سرهنگ غلامرضا روشنی در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: حدود ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۸ شهریور یك دستگاه وانت نیسان با یك راننده و دو سرنشین در حال حركت در خیابان فدائیان اسلام بود، هنگام عبور از كنار یك دستگاه كامیونت پارك شده به علت نامشخص سرنشین سمت راست خودرو سرش را از شیشه ماشین بیرون آورده كه در پی عدم رعایت فاصله عرضی توسط راننده وانت نیسان و عمل مخاطره آمیز سرنشین پس از برخورد آینه سمت راست با كامیونت سر وی نیز به این وسیله نقلیه برخورد می كند.

وی افزود: هنگامی كه چند متر جلوتر راننده وانت نیسان توقف كرده و فرد حادثه دیده از وانت نیسان را خارج می كند متوجه می شود كه این فرد فوت كرده است.

روشنی ادامه داد: راننده وانت نیسان پس از مشاهده این حادثه از صحنه متواری شده كه پرونده وی هم اكنون در كلانتری محل تشكیل و پلیس در حال پیگری برای یافتن این راننده فراری است.

وی با اشاره به اینكه این سرنشین حركت مخاطره آمیز داشته و نباید سر خود را در هنگام رانندگی از خودرو خارج می كرد گفت : در عین حال این راننده نیز به علت عدم رعایت فاصله عرضی در این حادثه مقصر است.

روشنی با اشاره به اینكه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم از تمامی رانندگان سرویس های مدارس و اولیای دانش آموزان خواست حتما به این مساله توجه داشته باشند و به هیچ عنوان اجازه ندهند كودكان سر خود را از شیشه خارج كنند.

وی به حادثه دیگری كه قبلا در بزرگراه آزادگان رخ داد اشاره كرد و گفت: در این حادثه یك دانش آموز دست خود را از سرویس مدرسه بیرون آورده بود كه در این محل به علت تصادف قبلی گارد ریل بزرگراه كج شده بود و به داخل بزرگراه آمده بود كه در این حادثه دست دانش آموزی با برخورد به این گاردریل از مفصل قطع شد.

روشنی در عین حال گفت: در این خصوص راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه برگزاری دوره های آموزشی توضیح های لازم را به رانندگان سرویس مدارس انجام داده كه امیدواریم سال تحصیلی جدید بدون هیچ گونه حادثه ای آغاز شود..../ایسنا