اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آدامس و شکلات با طعم الکل!



اخبار,اخبار اجتماعی,آدامس و شکلات با طعم الکل


اخبار اجتماعی - آدامس و شکلات با طعم الکل!

معاون امور فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان نسبت به مصرف برخی شکلات‌ها و آدامس‌ها هشدار داد.

ابوالفضل باب الحوائجی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه همدان، اظهارکرد: مصرف برخی آدامس‌ها و شکلات‌ها که پروانه استاندارد نداشته و ترکیبات نامشخصی دارند، زمینه ساز اعتیاد هستند.

وی افزود: برخی شکلات‌ها و آدامس‌ها درصد الکل بیشتری دارند و نشاط آور هستند همچنین ممکن است در برخی فروشگاه‌ها در دسترس جوانان قرار گیرد، بنابراین باید نسبت به مصرف این مواد، خانواده‌ها حساسیت نشان دهند.

باب الحوائجی تصریح کرد: ممکن است فروشندگان از مخدر بودن این مواد بی‌اطلاع باشند اما زمانی که تنها جوانان به خوردن این نوع شکلات و آدامس‌ها تمایل دارند، باید شک کرد.

وی با بیان اینکه این مواد ممکن است 15 تا 30 درصد الکل داشته باشد، گفت: استفاده از موادی مانند آرسنیک و ترکیباتی از این قبیل در قالب شکلات و آدامس خطرناک است و بعد از مدتی فرد برای رفع نیاز بدنش به صورت مستقیم به مخدر روی می‌آورد.
 اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
الکل و آدامس و ضعیفی چشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدامس های الکل دار در سوپر مارکت های شهر !



 

 

 

آدامس های الکل دار در سوپر مارکت های شهر !

 

 

آدامس آمریكایی با عنوان تجاری 5 كه هم اكنون به صورت گسترده در بازار ایران خریدو فروش می شود حاوی میزان قابل توجهی الكل است.

 

سروش نیوز:این آدامس كه نسبت به دیگر محصولات مشابه از قیمت بالایی برخوردار است هم اكنون با استقبال چشمگیر جوانان در ایران مواجه شده است.

گفتنی است بر روی جلد این آدامس كه به راحتی در سوپر ماركت ها یافت می شود به زبان لاتین ،به كار رفتن الكل در مراحل ساخت درج شده است كه با این وجود جای تعجب است كه این محصول آمریكایی بدون هیچگونه مشكلی در ایران خرید و فروش می شود..../سروش نیوز